Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ser etter Kabinett til Peavey 6505 Topp


RydEN

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe Peavey 6505toppen til Konnis på forumet, men gidder ikke kjøpe det for å ha det hjemme uten et kabinett. Så ser nå etter et kabinett.

2x12 eller 4x12 er egentlig det samme for meg, 2x12 er jo greit også siden jeg bor på 2 plasser :P XD

Kabinettet skal helst ikke overstige 4000kr, og merke på kabinett har ingenting å si så lenge det høres BRA ut til metall.

Dette er for det meste hva det vil bli brukt til: "www.myspace.com/riftd"

Skal helst ha en tight bunn.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt avhenger vel av pris.

For 4000 så er ikke utvalget så stort hvis du vurderer 4x12 kabinett.

Kjøpte et Marshall 1960A Vintage (med 4x V30's) for en måneds tid siden selv, for 4000kr, og kabinettet er nesten ubrukt og ser helt flett nytt ut.

Men stort sett så går de for rundt 5000-6000 i god stand.

Anbefaler deg å ta en titt på Finn.no og ikke minst Sound1.no sitt bruktmarked. Prisnivået er mye høyere på Finn.no generelt sett sammenlignet med bruktmarkedet som Sound1.no har... Faktisk. Der jeg fant mitt 1960AV som er som nytt, da til omtrent halv pris av hva de koster ny...

Har mange venner som kun driver med Metal, og har gjort det i mange år, som har gitt ut flere CD'er, og alle sverger til lukket V30 kabinett... Akkurat hvorfor vet jeg ikke, siden jeg ikke spiller metal selv :)

Endret av Borge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.