Web Analytics
Jump to content

Mac og Safari..

Neros
 Share

Recommended Posts

Hallais...

Dragen hjemme har anskaffet en bærbar Mac, sikkert fin den (jeg skjønner det bare ikke).

Men hvordan i helvxxe får jeg Safari skjermbilde til å fylle hele skjermen. MÅ jo være mulig, men hvor og hvordan...?

Takker for info`n.. Imponerende kjapt og profft utført... :)

MEN, løser ikke problemet. Jeg ønsker at Safari skal fylle hele skjermen.. Har funnet ut at dersom dette settes inn i adressefeltet så åpner den seg helt opp, men

finner ikke ut av hvordan jeg får lagret dette som et bokmerke : javascript:self.moveTo(0,0);self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);

Takker for info`n.. Imponerende kjapt og profft utført... :)

MEN, løser ikke problemet. Jeg ønsker at Safari skal fylle hele skjermen.. Har funnet ut at dersom dette settes inn i adressefeltet så åpner den seg helt opp, men

finner ikke ut av hvordan jeg får lagret dette som et bokmerke : javascript:self.moveTo(0,0);self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);

Bruker selv Firefox på Mac, men testet Safari fullscreen løsninga her : http://www.jydesign.com/safari/ (samme javascript som du nevner)

Drag and Drop the link below to your bookmarks bar OR bookmarks folder. Then click on it and the simple JavaScript will expand your browser to fill all available screen real estate*. (Feel free to edit the name of the bookmarklet):

Virket fint her ...