Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rack/Multieffekt?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en Laney TT20 rørcombo og en marshal DFX15 som soveromsamp. Jeg lurte litt på om kanskje jeg skullekjøpe en effektprosessor av noe slag og kjøre den i stereo med marshallen litt ute på sia for å får litt mer rom effekt og speisa lyd.

Amp modellering er uinterresant.. Har tenkt litt på t.c electronics sin G-major men jeg har aldri prøvd den og aner ikke hvordan den låter...

Andre enbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tcelectronic.com/

Her er T.C. SINE hjemmesider.. står lit der..

Jeg har G-Force og er ganske fornøyd med den. En digital prosessor blir vel aldrig like bra som analoge enkeltpedaler men fordelen er at du kan f. eks ha 10 typer delysettinger som du kan veksle mellom ved et pedaltrykk.. Det er først og fremst fleksibiliteten med en prosessor jeg liker.. spessielt på senen... kunne ikke tenke meg å begynne med boxer igen.. Vet ikke hvordan G-major funker , men G-Force har i hvertfall uante muligheter og du kan kombinere og trikse med omtrent alt.. her er lite bgrensninger.. Det er også ganske enkelt å editere på effektene når man har prøvet og feilet lit, for å skjønne systemet..

ang. stereo, så har jeg aldrig prøvd det.. jeg bruker min i serial effektsløyfe , men har også ei paralell effektsløyfe.

bare spør om du lurer på no ang. G-force...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.