Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Poste preview-bilder


Carpal67

Anbefalte innlegg

Jeg lagrer dem hos Photobucket og tenkte å poste en tråd med thumbnails eller noe lignende av diverse saker jeg har til salgs/bytte.

Kunne tenkt meg et slikt slideshow med småbilder som blåses opp når du merker eller trykker på dem, om du forstår hva jeg mener.

Noe slik som i denne tråden...

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er da å laste opp bildet hit til forumet og legge de til som vedlegg i tråden - da bli presentasjonen akkurat slik.

Når du lager tråden/innlegget :

-Trykk på "bruk avansert redigering" om dette ikke er aktivert

-Under tekstfeltet har du en seksjon som heter "vedlegg" - trykk på "browse" knappen finn bildet på maskinen din. Trykk så på "legg ved denne filen"

-Plasser pekeren på det punktet i innlegget ditt du ønsker bildet og trykk på "legg til innlegg" (ja, det burde stå vedlegg!) så legges koden automatisk til

I photobucket kan du klikke på bildet i et album - i "kodeboksen" til høyre som heter "share this foto" kan du velge "share to - see more" i boksen som dukker opp på skjermen velger du "get link code" fanen og trykker på koden i "IMG for bulletin boards & forums - Clickable thumbnail" for så å lime denne koden inn i innlegget ditt her på forumet. (høyreklikk og lim inn, eller CTRL-V på pc)

Bilde lagret på forumet:

post-3973-0-13944800-1293022867_thumb.jp

Bilde fra photobucket:

th_intona_st.jpg

Husk på at uansett hva du gjør, bør bildene dine være skalert til en passende størrelse - INGEN vil ha enorme bilder som ikke passer skjermen, og det er en klar grense for hvor mye og store bilder du kan laste opp til forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.