Gå til innhold
Yo9

Judas Priest

Anbefalte innlegg

Billetter ligger forran meg på bordet :D

Dette blir fett!!

skal se dem to ganger neste år da ;)

og god jul ja :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billetter ligger forran meg på bordet :D

Dette blir fett!!

skal se dem to ganger neste år da ;)

og god jul ja :P

Blir ikke billettene lagt ut i morgen? Hvordan har du fått tak allerede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man skaffet seg billett til Judas Priest. Jeg er ingen fan egentlig. Men, jeg vet at de er legendariske og de legger opp. Trenger jeg å vite noe mer? :P

Noen anbefalinger av album slik at man kan få en introduksjonsstart til dem så man kjenner dem litt bedre før konsert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man skaffet seg billett til Judas Priest. Jeg er ingen fan egentlig. Men, jeg vet at de er legendariske og de legger opp. Trenger jeg å vite noe mer? :P

Noen anbefalinger av album slik at man kan få en introduksjonsstart til dem så man kjenner dem litt bedre før konsert?

Jeg synes Stained Class er et veldig sterkt album. Tviler på at de kommer til å spille så mange sanger derfra. Et album du kansje får høre flere sanger fra er Defenders of the Faith, det er det beste albumet de gav ut på 80-tallet IMO.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Stained Class er et veldig sterkt album. Tviler på at de kommer til å spille så mange sanger derfra. Et album du kansje får høre flere sanger fra er Defenders of the Faith, det er det beste albumet de gav ut på 80-tallet IMO.

Takk. Da starter jeg med Defenders Of The Faith. British Steel er vel også en klassiker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, British Steel er en klassiker. Men jeg hører heller på de albumene jeg nevnte i den forrige posten, smak og behag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Painkiller er jo et must! Blir garantert flere låter fra den skiva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.