Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mike Portnoy ville tilbake til DT


Rikjense

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, DT er det største prog-bandet i verden i dag. Dere som ikke liker DT, greit; la bare være å like det. Dere minner om de som hatet Beatles fordi det var nytt, eller fancy som dere kaller det. Jeg liker prog fra alle tider og ser ikke noe galt med at DT tar det et steg videre. Om å briliere på instrumentsiden er gay, vel da vil jeg heller være gay enn å suge meg fast i kjedsomelighetens bryst med 4/4 og Em plate ut og plate inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, DT er det største prog-bandet i verden i dag. Dere som ikke liker DT, greit; la bare være å like det. Dere minner om de som hatet Beatles fordi det var nytt, eller fancy som dere kaller det. Jeg liker prog fra alle tider og ser ikke noe galt med at DT tar det et steg videre. Om å briliere på instrumentsiden er gay, vel da vil jeg heller være gay enn å suge meg fast i kjedsomelighetens bryst med 4/4 og Em plate ut og plate inn.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vel, DT er det største prog-bandet i verden i dag. Dere som ikke liker DT, greit; la bare være å like det. Dere minner om de som hatet Beatles fordi det var nytt, eller fancy som dere kaller det. Jeg liker prog fra alle tider og ser ikke noe galt med at DT tar det et steg videre. Om å briliere på instrumentsiden er gay, vel da vil jeg heller være gay enn å suge meg fast i kjedsomelighetens bryst med 4/4 og Em plate ut og plate inn.

Vil du gifte deg med meg? Dette her var perfekt sagt og det er så deilig å se at et par mennesker til her inne har kommet over den mentale kneika. De kan ikke være mange klassiske plater i samlinga til de menneskene som tror at Dream Theater er de fremste innen overdreven instrumentalisme. Les Chopin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at Bobby Jarzombek, som jeg har hørt er blandt de tre nominerte blir trommis. Da tror jeg nye albumet hadde blitt jævlig rått.

Som en stor "fanboy" av Dream Theater tror jeg faktisk at det virker lovende uten Portnoy av en eller annen grunn.

Endret av ØysteinH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå som Marco og Virgil visstnok er ute av bildet, så gjenstår flotte trommiser som Bobby Jarzombek, John Macaluso, Mike Mangini, og sikkert en hel del andre. Selv håper jeg på John Macaluso, men alle disse er jo flinke folk som uten tvil ville gitt DT mye bra trommespill og musikalsk innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dette nye mennesket kommer til så vil det enten bli en nærmest sessionmusiker som James laBrie nesten er og musikken blir Petruccidominert, eller så må de la mannen få skikkelige innspill og da vil det naturligvis låte ganske annerledes enn vi er vant til. Jeg føler at jeg kan alle fillsa og groovene til Portnoy utenat i hodet til nå siden han har brukt de samme triksa hele tiden. Men musikken og produksjonen han har laget har utviklet seg i alle år og er i mine øyne ganske unikt. Å bryte opp Petrucci og Portnoy er for meg som å bryte mccartney. De blir bare ikke så gode hvert for seg. Som Queen, ingen soloplater fra dem er i nærheten av en Queenplate selv om musikkhåndtverket på soloplatene er like bra, det mangler bare denne kjemien.

Så kort sagt, jeg er spent!

Endret av Dag Blix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig. Når han først gir faen i hele greiene, så kan like godt Dream Theater få et nytt pust inn i bandet. Jeg digga BC&SL, og håper på et enda bedre album neste år, forhåpentligvis med ny trommis. Bare det ikke blir Joey Jordison på trommer, så er jeg fornøyd.

Blir det Joey Jordison finner man frem repet xD

Aldri hatt sansen for Portnoy, og nå fremstår han bare som en oppmerksomhetssyk sutreunge.

Tror de fleste rundt om er enig i det.

Oh yes. Ting gikk nok ikke helt som planlagt nei.

Man kan se på Mike Portnoys brudd med Dream Theater som et utroskap.

Dette blir kanskje litt rart, men vi kan kanskje si at DT var dama til Mike Portnoy.

De var gifte i mange år, men så fant Mike ut at dette ikke noe særlig lenger.

Så gikk han til AX7, som nettopp hadde mistet sin mann (The Rev), og som i tillegg var mye yngre enn sin kone. Utrooooskaaaaap.

Nå vil ikke kona ha han ham tilbake, og snakker kun til ham via sin advokat (xD).

Mike sutrer og håper inderlig på å få komme tilbake, men neeeeida. Får ikke lov.

Nesten litt såpeopera dette her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.