Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mike Portnoy ville tilbake til DT


Rikjense

Anbefalte innlegg

"I figured it was still possible to try and save us because they hadn’t made any announcements yet or begun any public activity with another drummer…but sadly, they declined my offer (well, actually their lawyer did…they didn’t even tell me themselves….)"

http://theytsetimes.com/?p=305

Dette ble postet på forumet hans tidligere i dag.

Personlig syns jeg at dette får Portnoy til å virke veldig desperat siden han nesten akkurat forlot A7X. Er også veldig glad for at Dream Theater ikke tok han i bandet igjen, gleder meg til å se litt forandring.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt enig. Når han først gir faen i hele greiene, så kan like godt Dream Theater få et nytt pust inn i bandet. Jeg digga BC&SL, og håper på et enda bedre album neste år, forhåpentligvis med ny trommis. Bare det ikke blir Joey Jordison på trommer, så er jeg fornøyd.

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lest det som stod i linken, så sa han at det ikke var noen pressekonferanse. MEN, han drar en liten Mustaine. Vi får se hvordan det utvikler seg..

Joa, men han VET med sikkerhet at dette kommer ut umiddelbart.

Mustaine derimot er jo bare kul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult med en trommis i DT som fokuserte på de gode groovene. Jeg synes Portnoy blir for fancy.

Det er vel hovedproblemet med DT og progmetal generelt. Det er så jævlig overfancy hele tida at det er til å bli kvalm av. Nei, gi meg god gammel prog som Rush, Gentle Giant, Genesis osv.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal vel egentlig bare holde kjeft..

Når navnet ditt plutselig er verdt så mye penger i løpet av så kort tid, så er du plutselig veldig opptatt av hva folk synes om deg...

Sånn er det bare..

and he is right to do so, hvis han er litt smart i huet.

Personlig synes jeg Portnoy har driti kraftig på draget, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hau, kan ikke bare folk få lov til å like DT? Jo, greit, det er fancy, men de fleste overser mange av de gode klassiske pop-type-låtene de har. De har masse bra som ikke bare er runk, og heller mer mot progressiv rock, som feks på Scenes From A Memory, Sex Degrees og Falling Into Infinity. Sanger som "Wither" er jo alt annet enn fancy?

EDIT: Siden Aphelion oppfører seg som en unge, så velger jeg å bytte ut "pop" med "rock". De har gode ROCK-TYPE-LÅTER. OK!??! FAEN

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.