Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oktavpedal


o2903

Anbefalte innlegg

EHX micro POG er polyfonisk så du kan spille på flere strenger samtidig uten at det høres helt merkelig ut.

Jeg har denne og er veldig fornøyd. med en Big muff etter låter det som et atomkraftverk! :D

T-rex har kommet med en tilsvarende oktavpedal, denne har også en boos funksjon, T-Rex Octavius:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kun er sub-octav du er ute etter så kan Electro Harmonix sin Octave Multiplexer anbefales. Min erfaring med den er at den tracket nøyaktig, mye mer nøyaktig enn Boss OC-2 som jeg har nå, samt den låter meget bra spesielt sammen med lett distortion. Boss OC-3 sies å tracke bedre enn OC-2, samt den har ploymode. Hadde Behringer sin Super Octaver en liten stund (den som er modellert etter Boss OC-3)men den tracket dårlig!

Vil du ha octav både opp og ned har vi jo EHX Micro pog og T-Rex Octavius. Har ikke erfaring med disse, men de låter jo unektelig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: i et svakt øyeblikk røyk jeg på den superoctavern til behringer som er nevnt her. Den tracker veldig dårlig, men på en måte som får f eks gitar til å låte akkurat som en monosynth, så jeg bruker den hvis jeg skal ha den 70-talls bassynthlyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.