Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt jazz for de som er interesserte


EinarG

Anbefalte innlegg

Synes det låter fint jeg. Fint tonevalg i soloene. Men det jeg savner er litt mer dynamikk i hele bandet. Blir litt ruslende i samme tralten synes jeg. Masse å hente på å tenke tension-release. Nå skal det sier at veldig mye gitarjazz låter som dette, så det kan jo være et bevisst valg for alt det jeg vet. Det forsvinner jo også gjerne litt dynamikk i et opptak.

Jeg synes hvertfall det blir mer spennende å høre på med litt mer dynamikk! Men for all del, fint spilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for respons!

Angående bandet kan jeg vel si at det ville hørt annerledes ut hvis jeg hadde utført låtene live med faktiske musikere :)

I sånne backingtracks blir det veldig sterilt uansett. Men tusen takk for tilbakemeldingen!

Hallstein : Tusen takk for det! Sjekk ut Mike Moreno, Kurt Rosenwinkel, Julian Lage, Jonathan Kreisberg, dette er noen av de gutta jeg hører mye på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har sagt til deg før Einar, du er flink. Detta er bærre lækkert å høre på. Flott stemning i disse låtene.

PS! Får du ikke bestemt deg vedrørende amp? Skal selge igjen ser jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elma: har litt problemer med å finne ampen for meg.

Må finne en som låter like klart i alle leier, uten å låte skarpt og tynt i diskanten. Var veldig fornøyd med polytonen, men med min økonomi har jeg ikke råd til to amper, så da røyk den til fordel for kochen, som er mer allsidig. Men, nå må jeg ha en jazzamp igjen kjenner jeg.

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger, det varmer hjertet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du sier Audun, og jeg tror du sikter spesielt til Very Early? Det blir fort litt sånn når jeg prøver meg på låter med så vanskelige progresjoner. Takk for innspill! :)

Siktet til Very Early ja. Som nevnt er jeg veldig kritisk. Jeg hadde ikke fått til det der.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.