Web Analytics
Jump to content

Litt jazz for de som er interesserte

EinarG
 Share

Recommended Posts

Synes det låter fint jeg. Fint tonevalg i soloene. Men det jeg savner er litt mer dynamikk i hele bandet. Blir litt ruslende i samme tralten synes jeg. Masse å hente på å tenke tension-release. Nå skal det sier at veldig mye gitarjazz låter som dette, så det kan jo være et bevisst valg for alt det jeg vet. Det forsvinner jo også gjerne litt dynamikk i et opptak.

Jeg synes hvertfall det blir mer spennende å høre på med litt mer dynamikk! Men for all del, fint spilt.

Hei, og takk for respons!

Angående bandet kan jeg vel si at det ville hørt annerledes ut hvis jeg hadde utført låtene live med faktiske musikere :)

I sånne backingtracks blir det veldig sterilt uansett. Men tusen takk for tilbakemeldingen!

Hallstein : Tusen takk for det! Sjekk ut Mike Moreno, Kurt Rosenwinkel, Julian Lage, Jonathan Kreisberg, dette er noen av de gutta jeg hører mye på :)

Som jeg har sagt til deg før Einar, du er flink. Detta er bærre lækkert å høre på. Flott stemning i disse låtene.

PS! Får du ikke bestemt deg vedrørende amp? Skal selge igjen ser jeg :-)

Elma: har litt problemer med å finne ampen for meg.

Må finne en som låter like klart i alle leier, uten å låte skarpt og tynt i diskanten. Var veldig fornøyd med polytonen, men med min økonomi har jeg ikke råd til to amper, så da røyk den til fordel for kochen, som er mer allsidig. Men, nå må jeg ha en jazzamp igjen kjenner jeg.

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger, det varmer hjertet! :)

Jeg forstår hva du sier Audun, og jeg tror du sikter spesielt til Very Early? Det blir fort litt sånn når jeg prøver meg på låter med så vanskelige progresjoner. Takk for innspill! :)

Siktet til Very Early ja. Som nevnt er jeg veldig kritisk. Jeg hadde ikke fått til det der.... :)