Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bandmedlemmer søkes til funk/jazz/blues/hard rock, etc. band


scarcarous

Anbefalte innlegg

Hey!

Jeg og en bassist leter etter bandmedlemmer til et band som skal spille mye variert og mye rart.

Vi leter først og fremst etter trommis og gitarist eller pianist. Vi vil helst bare ha enten gitarist eller pianist for å holde det enkelt.

Vi har begge spilt en god stund, men vi forventer ikke at de vi skal spille med er "mestre" innen en sjanger, flere sjangre eller sitt instrument. Kan du et par skalaer, litt teori, (og for gitarist, kan spille annet enn powerchords), kan spille rent, holde rytmen og har litt teknikk inne, og kanskje viktigst av alt, er en hyggelig person, så passer det fint.

Vi er nok mest interessert i å spille litt rock som er inspirert av jazz, klassisk musikk, funk, folkemusikk, osv., osv.

Vi er altså inspirert av alt mulig rart, og prøver å skille oss litt ut fra det vi vanligvis har spilt med andre band (Metal, Hard Rock, og lignende).

En ting som burde gjøres klart er at vi ikke leter etter en rytmegitarist, eller en såkalt andregitarist, men heller en jeg (jeg er gitarist) kan bytte på å spille soloer og rytme med, for å variere litt i hver sang. Gjelder vel egentlig det samme for pianisten vi leter etter, det å bytte på å spille "lead" eller i det hele tatt spille litt forskjellige ting er viktig for meg.

Vokalist er ikke førsteprioritet, men kan du synge i tillegg er det bare fett!

Ellers skal jeg prøve å ta tak i micen ;)

Vi holder til i Drøbak, Akershus, og hvis du bor i nærheten og er interessert i dette så er det bare å skrive her eller sende PM!

Begge to er 16 år, og leter derfor etter folk i den alderen (14-20 er kanskje det vi tenker). Er du eldre eller yngre skremmer ikke det oss ... Hvis du ikke er veldig skummel da!

Mvh.

Oscar

Endret av OssyVezzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.