Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Escape from the Vampire!


Alijens

Anbefalte innlegg

Ja, dette er meget spennede greier.Ikke så kommersielt akkurat, litt Rypdalsk,litt J.Beck,litt Holdsworth, en flott blanding av

toner og lyder ! Og så utrolig deilig å høre litt eksperimental gitarmusikk, med overraskende løp og tilnærmet kun vreng som effekt.

HERLIG ! Kritikk ? Vel..den blir jo litt lang.Fler akkordskifter eller dynamikk/breaks/pauser kanskje ?

Synes partiet fra 2.46 til ca 3.48 er hyperbra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er meget spennede greier.Ikke så kommersielt akkurat, litt Rypdalsk,litt J.Beck,litt Holdsworth, en flott blanding av

toner og lyder ! Og så utrolig deilig å høre litt eksperimental gitarmusikk, med overraskende løp og tilnærmet kun vreng som effekt.

HERLIG ! Kritikk ? Vel..den blir jo litt lang.Fler akkordskifter eller dynamikk/breaks/pauser kanskje ?

Synes partiet fra 2.46 til ca 3.48 er hyperbra :-)

Oj. tusen takk! :) Er ikke godt vant med at folk liker de rare greiene jeg lager. De tre gitaristene du nevner har jeg hørt mye på, så ja,

det stemmer godt med hvordan jeg tror jeg høres ut som.

Joda,den er nok litt kjedelig arrangert. Enig der. Men gitarene er litt høye så det er kanskje ikke så lett og høre at rytmen bak forandrer seg litt etter litt. Og øker dynamisk. Der er ikke guitar rig 4 det beste og bruke. Mister dynamikken hvis man skrur gitaren for høyt under opptak. Skulle hatt ett sequencer program.Da hadde ting blitt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får dårlig samvittighet av å kommentere negativt.. Du pleier jo å kommentere det jeg legger ut, så jeg pleier å sjekke ut det du legger ut også. Får å gjøre opp at jeg ikke var veldig stor fan av dette så kommenterte jeg positivt på en annen video, som du kanskje så!

ahh.. det var deg det ja:) jeg så det men hadde ikke fått med meg at det var deg.

Jeg forventer ikke at folk liker alt jeg lager og spiller. Det var jo egentlig ikke noe negativt i det du sa, men jeg kjenner meg igjen. Liker heller ikke å si noe negativt om det andre lager. (men jeg har gjort det) Saklig kritikk er positivt synes jeg. Og si at noe er for sært blir jeg ikke fornærma over.

Takk for positiv kommentar av den andre videoen min på youtube.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.