Web Analytics
Jump to content

Drottningborgs Stjerner i Siktet 2011

Knewt
 Share

Recommended Posts

Heisann.

Jeg går på en videregående skole som heter Drottningborg. Skolen holder til i Grimstad. Hvert år arrangerer vi en slags talentiade som vi kaller Stjerner i Siktet. Jeg og ei anna har fått ansvaret for å skaffe artister til neste års SIS. Talentiaden har premier, i fjor var førstepremien en god miks av klokker, gavekort og litt forskjellig. Tror det var verdt et par tusen. I tillegg er dette en ypperlig sjanse til å spille for et forholdsvis stort publikum. Jeg skal ikke garantere noe, men tror det var rundt 400 publikummere i fjor. I alle fall blir det fullsatt sal. Det blir profesjonelle lyd- og lysfolk.

Jeg tenkte jeg kunne nevne det her på forumet. Vi ønsker alt av innslag, band, soloartister, rap, dansere osv osv. Det blir nok flest musikalske innslag, men de blir varierte. Metalkvoten er nok alt fylt opp, det er mange metalband i området. Men spiller du noe rock, pop, indie, alternativt eller annet så meld deg på. I utgangspunktet er dette for ungdom. Det er ungdom som arrangerer og det er ungdom som er publikum. Derfor ønsker vi hovedsakelig at du også er ungdom (15-20? Ingen satt grense, altså, men sånn cirka). Som sagt, vi holder til i Grimstad, men du må gjerne ta turen fra andre deler av landet. Det går busser til Grimstad.

Her finner du all info om påmelding og liknende. Send meg gjerne spørsmål om du lurer på noe, enten her i tråden, på PM eller mail: paamelding.sis@gmail.com

- Knut

Kult kult! :)

Hehe, er jo et stykke av gårde. Er ikke umulig at jeg kan ordne noe overnatting eventuelt. Er en internatskole, så burde være nok av plasser å sove. Kan være det koster litt, men tror prisene er rundt en femtilapp per hode. ;)

Kan jo også være det er noen smågigs i nærheten dere kan kombinere med. Er litt inne i bandmiljøet i Arendal også. Kan undersøke om det skjer noe i Arendal rundt de tidene. ;)

Edited by Knewt

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...