Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Apogee One møter gulvet - Kan det fikses?


-PB

Anbefalte innlegg

Okey … Et enkelt scenario: Min elskede Apogee One kom i skade for å gå i bakken. Litt for hardt. Det var faktisk ikke min feil en gang, eller … Det var jo jeg som la den på et utrygt sted.

Uansett; Nå fungerer ikke den innebygde/interne mikrofonen, som jeg mer eller mindre kjøpte hele dingsen for. Jeg har litte erfaring når det kommer til reprasjon av slike tekniske dupeditter så jeg lurer ganske enkelt på hva jeg bør gjøre?

Jeg kan gjøre et forsøk på å åpne fronten(den ble halveis åpnet når den gikk i bakken, men jeg klemte den tilbake igjen) for å se om det er noen tydelige tegn på hva som er galt. Kan det fikses av en amatør?

Eller jeg kan sende den på reprasjon … noen som har en ca prisantydning på dette? Og hvis jeg bør gjøre dette, skal jeg da ta en titt først, eller burde jeg gjøre minst mulig? :unsure:

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey … Et enkelt scenario: Min elskede Apogee One kom i skade for å gå i bakken. Litt for hardt. Det var faktisk ikke min feil en gang, eller … Det var jo jeg som la den på et utrygt sted.

Uansett; Nå fungerer ikke den innebygde/interne mikrofonen, som jeg mer eller mindre kjøpte hele dingsen for. Jeg har litte erfaring når det kommer til reprasjon av slike tekniske dupeditter så jeg lurer ganske enkelt på hva jeg bør gjøre?

Jeg kan gjøre et forsøk på å åpne fronten(den ble halveis åpnet når den gikk i bakken, men jeg klemte den tilbake igjen) for å se om det er noen tydelige tegn på hva som er galt. Kan det fikses av en amatør?

Eller jeg kan sende den på reprasjon … noen som har en ca prisantydning på dette? Og hvis jeg bør gjøre dette, skal jeg da ta en titt først, eller burde jeg gjøre minst mulig? :unsure:

Takk for all hjelp!

Må innrømme at jeg ikke kjenner produktet ut over en lynkjapt googlesøk.. Melder meg frivvilig til å kikke på den om du ønsker det..

Har kommet i skade for å fikse mye rart i min tid, og jeg er vel også litt beryktet for å være usedvanlig dårlig på å ta betalt for det jeg gjør.. :D

Send meg gjerne en PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet i skade for å fikse mye rart i min tid, og jeg er vel også litt beryktet for å være usedvanlig dårlig på å ta betalt for det jeg gjør.. :D

Over middels godt svart Neros. Her skaffa du deg mange "kunder" :D . Beklager OT, men jeg klarte ikke å la det gode svaret til Neros stå ukommentert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.