Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp. Til Nybegynner


FreeG

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om dere har noen forslag til en amp for en nygebynner, men som også holder en stund sånn at jeg slipper å kjøpe nytt med en gang. Skal spille alene på rommet mitt, ikke med band, eller noen gigs. Har noen venner som har anbefalt cube serien, Vox ac4tv og en Vox vt30. Selv kom jeg opp med en orange th30, fikk med en gang beskje om at denne ikka var noe bra, finnes det i det hele tatt en bra orange amp som ikke koster en formue?? Hva ville dere anbefalt, rundt 2 000, max 3 000. Skal ikke spille noe metall eller noe i den duren, mest rock og litt alternatift. Gitaren jeg skal bruke er en Gibson LP studio faded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også at Vox VT er gode amper. Mye alternativer, og de låter faktisk.. bra.

Men jeg lurer på hva som er så mye bedre i en Cube fremfor Orange Thunder 30?

Har ikke prøvd en, men holdt på å kjøpe Thundern selv for et par måneder siden fordi det virket som en utrolig bra amp for pengene. Samme gjelder Rocker 30.

EDIT: my bad ^^

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han rettet seg selv, og sa han mente Orange Crush30. Denne forsterkeren gjør én lyd. Denne lyden gjør den ganske bra, men den duger ikke til så mye annet.

Den kan dog ikke måle seg med en Vox VT30, heller ikke på den lyden den gjør bra, så en VT30 vil nok være et bedre valg, om ikke det beste valget av de forslaga som har dukket opp her. (Med forbehold om at jeg ikke har prøvd Fender Mustang som jeg har inntrykk av at er et ganske morsomt leketøy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.