Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Feil med "rythm" på Epiphone SG


Raymond

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå i det siste har jeg merket at når jeg tar og bytter til Rythm på gitaren så blir det Ingen/veeeldig lav lyd. Hviss jeg da har den på Treble kommer lyden som vanlig på.

Aner ikke hva det kommer av og syns det er litt rart fordi det er en nesten ny gitar...

Har prøvd på flere forskjellige Marshall/Fender forsterkere men det blir ikke lyd på noen av de..

Noen som har en anelse om hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert dårlig kontakt i pickup-velgeren. Skurrer det når du skifter pickup?

Sånt som skjer, men det er litt dårlig på en ny gitar. Noen loddekyndige kan fikse det raskt og enkelt.

Skurrer ikke i det hele tatt, men hvis jeg tar forsterkeren på fult så kan du høre lyden komme veldig svakt.

Kjøpte jo gitaren ny i høst :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke er komfortabel med å fikse det selv tar du den bare med til butikken og ber dem fikse det for deg :)

Edit: har du kjøpt brukt er det sikkert et forummedlem i nærheten som kan fikse den for deg.

Edit2: hvor bor du?

Kan stikke innom Musikkforhandleren der jeg kjøpte den å høre med de hva de tror det kan være

Bor i Lyngdal ca en time fra Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt sikker på at du har skrudd lyden på gitaren helt opp? (sorry hvis du synes det er dumt spørsmål, men etter det jeg har sett så har du ikke prøvd det..)

Heheh, er nok ikke så blond hviss du tror det da :rolleyes:

Ja, jeg har jo forsåvidt prøvd å vri på alt det som er å vri på igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.