Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Z.Vex Nanohead i Norge?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva denne lille krabaten koster i Norge?

Jeg vet tre45 tar inn Z.Vex, men jeg har ikke gidda sende de mail eller ringe..

Z.Vex lager skikkelig tøffe småsaker, men jeg er redd det bare er Nanohead som kan være brukbar til noe for meg. De andre effektene frykter jeg er litt for rare og fjerne..

Eller tar jeg feil? Mange erfaringer om disse morsomme tingstene?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre 45 står som dealer på sia til zvex, men jeg vet ikke prisen.

Ta å ring dem du!

Den ligger vel på rundt 450$ i US mener jeg. Tipper den koster rundt 4 laken

Fy faen å fet amp forresten. Ønsker meg en sånn selv, men kommer nok til å bygge noe lignende den før jeg slenger meg på og bestiller den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger vel nermre 300$ i US.

Den står ikke på sia til Tre45, hva slags importør er detta egentlig??? HAr også veldig lyst på en. Har sett den til litt over 3000 i sverige tror jeg det var. S¨du sparer på å kjøpe fra statene.

Det jeg lurer på er hvordan du klarer å dra 5 watt ut av et 12AU-7 rør :shock:

Ey Slash, vi må møtes en gang over en Nanohead/TS-808 chat. Må bare byggeferdig rør-pedalen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så ikke det punktumet i starte , my bad :D

Men fortsatt, førstemann som finner ut hvordan man bygger et sluttrinn basert på 12AU-7 rør :D

Men, enda bedre, den som veit hvordan man får kjørt 12VCD opp til whatever spenning de har på røra, rundt 200 nett sted trur jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så ikke det punktumet i starte , my bad :D

Men fortsatt, førstemann som finner ut hvordan man bygger et sluttrinn basert på 12AU-7 rør :D

Men, enda bedre, den som veit hvordan man får kjørt 12VCD opp til whatever spenning de har på røra, rundt 200 nett sted trur jeg...

Fant vi ikke ut at det beste ble 240V -> 12vAC så 12vAC -> 240/whatever, og så likerette.

Spørsmålet er, er størrelsen mye mindre på en 12->240V i forhold til en ordinære trafo 240->xxxV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Search for "Real McTube". In general a 12V>240V (or higher) transformer is used to bump up the 12V to high plate voltages. In the case of the Nano Head, an inductor based switching power supply is used to bump the voltage up."

Den med den trafoen er den jeg er klar for å lage, men jeg hadde likt å kunne kjøre en røramp på et 12vdc adapter.

Så, hva menes med "an inductor based switching power supply"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.