Web Analytics
Jump to content

Neros

Eirikop
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 1 month later...

Fikset min Carl Martin Red Repeat delay pedal. Helt gratis, skulle ikke ha betaling for komponenter eller frakt! Også mektig imponert over måten pedalen var innpakket på når den ankom postkontoret! Veldig hyggelig "business"

Totalt unødvendig å frykte denne mannen. God kommunikasjon og riktig produkt kommer hurtig levert i god innpakning. Anbefales!

edit: Kjøpte da et lydkort av ham.

Edited by Duckling

Sendte en nyinnkjøpt amp til reperasjon til Neros.

Gikk fort og ryddig for seg... Tok KUN betalt for deler og frakt å har gjort en jobb som fort ville kostet ett par tusen hos en doktor.

Fikk byttet flere potter som avtalt+at han forsterket noen svake loddepunkter på eget initativ og gikk over ampen med rengjøring og bias ettersyn.(noe som aldri er feil)

Han har bakgrunn med og arbeider med dyr elektronikk, samt har tilgang på det rette utstyret så ampen var i trygge hender.

Ampen kom kjapt i retur pakket for å tåle skjelvet i japan!! Å medfølgende tsunami...

Har gjort ett veldig bra "kjøp" hos Neros, å vil på det sterkeste anbefale for andre som sitter på en litt sur forsterker som trenger litt service å høre med han om han tar jobben!

Vil ikke bare anbefale han men kalle det ei obligatorisk vurdering om noen har problemer med en forsterker å trenger hjelp!

Vil nok en gang rette en stor takk til Neros for jobben :)

Neros kan anbefales på det sterkeste. Han har fikset min Carl Martin Crush Zone og byttet potmeter, og jeg skal kun betale for potmeteret :lol:

Retter en stor takk til Neros og vil ikke nøle med å kjøpe eller sende noe til han igjen.

• 8 months later...
  • 3 weeks later...

Hei..

Som Æljen er inne på så er jeg ikke innpå GN så hyppig lengre. Dette skyldes et jobbskifte nå i høst, og denne krever endel farting langs landeveien...(svært lange dager)

Og den lille tiden som er tilovers går med til å traktere gitar'n, fremfor å lese om den ;-) lover å komme sterkere tilbake ut på nyåret....

Edited by Neros