Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Streng instrumenter!


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nilsefix: Gretsch har tre lapsteel-modeller i sortimentet sitt. En til 3100, en til 4500 og en som koster over 10 tusen. Sendte gitarimport en mail for en ukes tid siden for å høre om de kunne ta inn et rimeligere enn Fender Scandinavia, men har ikke hørt noe fra dem ennå. Sjekk hjemmesiden til Gretsch for detaljer på lapsteelene. Lapsteel er kult! Så den Magnet-videoen, ganske interessant hvordan han gjorde det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm .. må det være så kjente merker for at det skal låte kult?

tenkte på en av de som ligger på ebay eller no jeg ;) ... Noen av dem er fendere fra 50-tallet osv ;) hihi ..

Sjekk der og da , om du har peiling på det hele ... Den til 3100 er et alternativ..

Raven : Ja? er det et problem?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt føste møte med musikk var faktisk fiolin som jeg spilte et par års tid på barne skolen... var ikke gamle karen. Det var bra fordi det lærte meg å spille skikkelig etter noter, men når jeg begynte på ungdoms skolen ble jeg mobba så fælt så jeg bytta ut fela med gitaren... tøffe tider... til stor sorg for min mor og musikklærer som mente jeg hadde så stort tallent... vel, jeg er nå ikke så sikker på det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt føste møte med musikk var faktisk fiolin som jeg spilte et par års tid på barne skolen... var ikke gamle karen. Det var bra fordi det lærte meg å spille skikkelig etter noter, men når jeg begynte på ungdoms skolen ble jeg mobba så fælt så jeg bytta ut fela med gitaren... tøffe tider... til stor sorg for min mor og musikklærer som mente jeg hadde så stort tallent... vel, jeg er nå ikke så sikker på det da.

Du bør ta opp tråden!!! Begynn å spill fiolin igjen Goggen, det er jo tøff lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett ham bruke annet enn pedal steel live med Pink Floyd, men ja, riktig at han bruker en lapsteel på live-DVDen sin, det husker jeg nå.

Av de tingene han gjør med steel syns jeg vel "One of these days" er det beste.

Den er tøff, ja. Liker bedre det han gjør i Shine on You crazy Diamond...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt føste møte med musikk var faktisk fiolin som jeg spilte et par års tid på barne skolen... var ikke gamle karen. Det var bra fordi det lærte meg å spille skikkelig etter noter, men når jeg begynte på ungdoms skolen ble jeg mobba så fælt så jeg bytta ut fela med gitaren... tøffe tider... til stor sorg for min mor og musikklærer som mente jeg hadde så stort tallent... vel, jeg er nå ikke så sikker på det da.

Du bør ta opp tråden!!! Begynn å spill fiolin igjen Goggen, det er jo tøff lyd!

Har nok med gittar'n jeg nå gitt... har egentlig ikke hatt no interesse av fela siden jeg sluttet. Men i julen hørte jeg på noe rock av en jente som spilte elektronisk fiolin. Det var rå bra. Noen som vet hvem det kan ha vært. Hun var Kinesisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.