Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner, hva bør jeg ta tak i?


Sveinern78

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Problemet med "nei" måten, er at du mister plekteret raskere, du skifter over til strenger tregere og holder håndleddet ofte feil over bridgen, i tillegg til at du plukker tregere. Dette har jeg lagt merke til flertallige ganger hos andre som prøvde og bruker denne metoden for å spille, så kan ikke sies i mot. Det er derfor jeg helst ikke vil at folk skal lære å spille slik. :)

Hei!

Jeg ble litt provosert av den nei metoden din fordi det finnes en rekke gitarister som holder plekteret på en merkelig måte. En av de som holder plekteret veldig rart er bl. annet Pat Metheny og kanskje er det nettopp det i tillegg til en rekke andre detaljer som gjør at han får sitt særpreg.

Sender deg en link på en kar som bruker "nei" metoden. Han plukker kanskje veldig treigt, men han er ganske heldig siden han ikke mister plekteret.

Han ga ut bok om shredding i 1985 og var den første som virkelig kunne shredde over hele brettet i lyntempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.