Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

vox night train 15 h med v 112 nt


johs

Anbefalte innlegg

Har hatt dette settet i ca. 5 måneder nå. For 4990,- komplett nytt så er det intet annet enn et kupp!

Fleksibel liten forsterker som spiller HØYT om man vil (men som også låter veldig godt på lavt volum) som gir godlyd i bøtter og spann!

Kabinettet kan låte noe tynt/flatt i begynnelsen, men etter litt innspilling så får du en mye fyldere og bedre lyd.

I tillegg så har du masse voicings og velge mellom. Bright Mode og Thick Mode låter helt forskjellig (naturligvis, får sinnsykt mye gain på Thick Mode). Så har du Pentode og Triode som også har forskjellig voicings. Pluss EQ som fungerer i Bright Mode. Kombinasjonen Pentode/Bright, Pentode/Thick, Triode/Bright og Triode/Thick gir også forskjellig lydkarakteristikk. Veldig mange lydmuligheter i denne saken, men alikevel så er den så enkel og justere og forholde seg til (jeg foretrekker enkle saker, ikke amper med 3 kanaler, separat EQ for hver kanal, masse effekter innebygd, osv, osv... Da blir man bare stående og skru på knotter fremfor å spille!).

Detaljerikdommen i breakupen er helt fantastisk. Nyter hver minste detalj! I tillegg så er ampen og kabinettet pent designet, og gjør seg godt i en stue på siden av TV'en eller noe sånt (i motsetning til mange andre forsterkere og kabinett) :)

PS! Det selges til samme pris i butikk, og da får du muligheten til å teste det før du kjøper.

Anbefales!

5000 for vox night train og kabinett?? hvor? trodde bare vox night train kostet 4500 ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 for vox night train og kabinett?? hvor? trodde bare vox night train kostet 4500 ca

Kjøpte min Night Train og V112NT (det matchede kabinettet) for 4995,- hos Riff Musikk i Oslo.

Om de har gått opp nå vet jeg ikke...

Men jeg anbefaler folk som vurderer dette settet å teste Night Train med et Celestion V30 kabinett i butikk...

Personlig så må jeg si at jeg digger Night Train med Greenback element, men jeg elsker ampen i kombinasjon med et V30 element... Gjerne lukket kabinett... Forskjellen er rimelig stor! Kan poste noen lydklipp senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.