Web Analytics
Jump to content

Orginal FLoyd R. på Agile interceptor pro 727

CountGore
 Share

Recommended Posts

Hei!

Nettopp fått meg en Agile Interceptor 727 pro camo, min første 7 strenger. Er veldig fornøyd med gitaren, men vurderte og sette på en orginal floyd rose (7string floyd). Noen formeninger om det vill passe inn på interceptor`n? Virker som den uorginale floyden er litt breiere en en orginal, så kan kanskje bli stygt?

Blir takknemlig for råd:)

post-4049-023225300 1291105194_thumb.jpg

Er du ikke fornøyd med den som står på?

Har aldri vert helt begeistret for licenced Floyd Rose, kvaliteten kan ikke sammenlignes synes jeg. Er veldig fornøyd med selve gitarn men

mangler orginal floyd.

På den floyden som sitter på så er gjengene til "vib arm feste" løst.. så sier litt om kvaiteten.

Her finner du målene på ofr.http://www.floydrose.com/technical-information.php

Lic. er nok ikke bedre. Medmindre ofr kvaliteten har sunket (som det meste annet)de siste årene...

Takk for hjelpen! Fant bredde målene på orginal floyd, og sammenlignet med lic.floyd. og en orginal 7 strengs floyd vil passe inn på Agile`n :)

Mener å huske at Gitarist.no har hyggelige priser på OFR :)

Får håpe det er tysk FR og ikke Koreansk FR da, det er dessverre også Floyd Rose fra Korea nå, som ikke har "Licenced by"-teksten lengre, de er ikke på nær like bra som de tyske. Mye billigere metall. Original OFR skal ha påskriften "Made in Germany" under.

Vi må vel begynne å kalle de OOFR nå....

Får håpe det er tysk FR og ikke Koreansk FR da, det er dessverre også Floyd Rose fra Korea nå, som ikke har "Licenced by"-teksten lengre, de er ikke på nær like bra som de tyske. Mye billigere metall. Original OFR skal ha påskriften "Made in Germany" under.

Vi må vel begynne å kalle de OOFR nå....

Ja, det er riktig. Og den Koreanske kalles serie 1000, jeg tipper den er bedre enn lic. Gitarist.no selger den Tyske.