Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hartke HA3000


KH202

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg en Hartke ha3000 amp i de nærmeste dagene :)

Lurte på om noen her kunne anbefale meg et bra men rimelig kabinett til forsterkeren

Vil holde meg innenfor prisrammen 3-4000 kr, men kan gå for litt dyrere om det trengs :P

Tenkte på et 2x10 eller et 4x10 kabinett :)

Litt info om ampen http://www.musiciansnews.com/bass/52/ha3000_bass_amplifier.shtml

• Power: 300 Watts at 4 Ohms

• 4-band EQ

• Shape Circuitry

• XLR DI Out

• Pre and Post Effects Loops

• Line and Balanced Preamp Outs

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EBS Classic 410 ville jeg gått for. Koster rett over 5000 nytt, men det er det så absolutt verdt. Du får ikke noe annet som er bedre for pengene, mener nå jeg.

Hvor mye skal du forresten kjøpe den ampen for? Har prøvd de, og kan ikke si de falt i smak. Klart, de fungerer jo, men jeg fikk aldri skrudd meg frem til slik lyd jeg foretrekker... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du forresten kjøpe den ampen for? Har prøvd de, og kan ikke si de falt i smak. Klart, de fungerer jo, men jeg fikk aldri skrudd meg frem til slik lyd jeg foretrekker... :P

Jeg har prøvd ampen og likte lyden godt jeg :P prøvde den gjennom et hartke 1x15 kabinett..

husker ikke hvilken type det var men jeg skulle hvertfall få med det kabinettet og ampen såklart for 3000 kr.

Synes det var en grei pris da han betalte 5000 kr for det og da var det på tilbud!, litt over et år siden.

Endret av KH202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv har jeg en forkjærlighet for Carvin, bruker selv VH410 samt VH115, men nå er det ingen importører på Carvin i Norge, så å få tak i er vanskelig:P

SWR sine kabinetter låter knall, men er kanskje noe dyre?

har prøvd Hartke og Behringer sine kabinett, og synes de låter noe kjedelig og billig..

anbefaler å dra innom ei sjappe, høre om du kan få testa ampen din på forskjellige kabinett :)

hender seg man kommer over noe rasende festlig brukt også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.