Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Suhr FL Landau pups?


Andr3as

Anbefalte innlegg

Hei!

I og med at godlyd har knakende gode tilbud tenkte jeg å bestille Suhr sine Fletcher Landau 60 pups til stratten.

De har stått på lista en god stund sammen med Fender sine CS 69'.

Har jo fått lønning og greier og ser jo på dette som et godt tilbud der jeg sparer en del..

Noen obs eller ting tang i forhold til disse?

Ty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er de beste stratpickupene jeg har prøvd noen gang. Virkelig.

Det kommer jo selvsagt ann på smak og behag, men det virker som en perfekt blanding av søte klare rentoner, til

feit, definert og varm vrenglyd. Hvis du liker landaulyder, kjøp disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Fender Strat med CS69, og to Suhr gitarer med FL pickups

CS69 låter definitivt mer vintage, mens FL låter litt mer moderne...men fortsatt med vintage vibe.

Alle pickupene er ypperlige, men det kommer vell helt an på hvilken musikk du skal spille(eventuelt hvilken lyd du liker)

Hadde jeg skulle spilt SRV blues, så hadde jeg kanskje gått for CS69...til alt annet hadde jeg nok valgt FL.

Disse videoene er med distortion og youtube kompresjon, så vet ikke helt hvor mye forskjell du greier å høre. Men CS69 låter litt mer twangy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det er slik som Jonathan sier at Fender sine er til SRV og Landau til alt annet så blir det jo fletcher...

Det som var dumt at de ikke ha alle på lager så da ble det ikke noen rabatt på meg, flere andre som selger de i Norge?

Tenker på Fletcher Landau 60's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Fender Strat med CS69, og to Suhr gitarer med FL pickups

CS69 låter definitivt mer vintage, mens FL låter litt mer moderne...men fortsatt med vintage vibe.

Nå er jo FLene en signaturmodell og ikke spes vintage da, så det blir en litt merkelig sammeligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.