Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til reverb og tremolo


Æljen

Anbefalte innlegg

jaja, sorry ^_^

Stoor takk til rocktrond for fabelaktig forslag til trem og ikke minst en like stor takk til mrj for forslag om holy grail. Ellers stor takk til alle som har bidratt.

Ikke noe problem - bare hyggelig å hjelpe, men husk å nevne oss på takkelisten hvis du gir ut skive!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, sorry ^_^

Stoor takk til rocktrond for fabelaktig forslag til trem og ikke minst en like stor takk til mrj for forslag om holy grail. Ellers stor takk til alle som har bidratt.

Trur kanskje Rocktrond prøver seg på et dårlig kamuflert salgsfremstøt her.... hint, hint. HAN SELGER DEM !!.... og da fortjener han vel salget ;)

Forøvrig, sjekk ut T-Rex Tonebug Reverb. Mye reverb for ittno pæng... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur kanskje Rocktrond prøver seg på et dårlig kamuflert salgsfremstøt her.... hint, hint. HAN SELGER DEM !!.... og da fortjener han vel salget ;)

Forøvrig, sjekk ut T-Rex Tonebug Reverb. Mye reverb for ittno pæng... :P

Joa, skjønt at han driver butikk ja.

Har nok bestemt meg for Holy Grail, men ikke om jeg skal ha + eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg ikke kjenner meg igjen i dette :)

Det kan jo hende at den passer DITT bruk :P Men justering av reverbtid er et must, mener nå jeg. Særlig om man skal bruke den foran en amp som vrenger litt, da blir effekten MYE forsterket. Prøvde en vanlig Holy Grail foran amp som vrengte lett, og den var helt ubrukelig uansett hvordan jeg justerte den. Plus'en fungerte derimot utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Skjønner det du sier med + eller ikke når det gjelder holy grail. Hørte ikke etter men har lært nu :)

Det blei ikke Mad Professor Trem men Rockett Pedals Dual Trem noe jeg ikke angrer på. Denne tilfredstiller meg på alle måter.

Da er det Pitch Black Tuner og Voodoo Lab PP2+ som står for tur. Er det noen som selger brukt er det bare å si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.