Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gammel Luthman-katalog


Carpal67

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leter etter en annonse i Luthman-katalogen fra omkring 96-99.

Det jeg spesifikt er ute etter er bilder av Epiphone Les Paul-sidene som omtaler en modell som ble kalt "The Heritage". Synes å huske overskriften lød noe sånn som...."Dette er det nærmeste du kommer originalen", og jeg tror ordet "blytung" ble brukt. Denne modellen var, om jeg husker riktig, den dyreste Epi Lp i katalogen den gangen.

All info om denne gitaren blir satt stor pris på :)

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den husker jeg. Den hadde vel schaller mekanikk og var stort sett bedre enn de korea bygde gitarene.

Skal sjekke om jeg har katalogen liggende.

Ah, det ville vært fint...

Jeg kjøpte en honeyburst i 99, og jeg har alltid hatt lyst på søsteren i cherry sunburst også....tror det var de eneste fargene denne modellen kom i.

Handlet en 98-modell fra danmark for etpar uker siden, men når jeg reiv opp pakken viste det seg å være enda en honeyburst.....bildene i annonsen viste den rødere enn virkeligheten.

Var uansett heldig med kjøpet, gitaren har ikke et eneste tegn på at den har vært i bruk :D

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så ekstremt lenge siden det ble solgt en slik her på forumet for en ok pris, mener å huske det var en cherry - du kan jo sjekke opp eldre bruktannonser og høre om kjøperen vil selge.

Jeg fikk med meg den når jeg søkte litt på forumet.....smikkfin gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du den gamle finn-annonsen min hvis du vil se på bilder av den :

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=15315701

Neiogneiognei....solgt å greier :(

Den hadde passet bra med min "førstefødte".....de har nesten samme serienr. Bygget samme år og måned, og med bare 152 gitarer produsert inn imellom disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.