Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store gitarreim tråden


rocktrond

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har bare tynne lærreimer med skulderpute alá Jimmy Page. Har aldri likt de brede greierne. Utfordringen er ofte å få reimene lange nok, noen reimer er ubegripelig korte. Jeg er ikke mer enn drøye 1.70 så noen av reimene som selges må jo være i brystvorte-høyde for høyere herrer. På bildet er det en Levy's Vintage kjøpt i USA, har også en lignende fra Liverpool Leather.

IMAG0125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt forskjellige reimer. En brei en på bassgitaren (ikke noe padding eller noe, bare brei), og vanlige normalt smale reimer på gitarene, alá slike som jøtul postet (har en rød slik).

Det viktigste for meg er et reima er "glatt" innvendig, slik at jeg kan slenge litt rundt med gitaren uten at den henger fast i skjorta, og at det koster minst mulig. Jeg har pr. i dag kun betalt for én reim, og det fordi jeg akutt trengte en reim til en nyinnkjøpt backupgitar. Den kostet 140kr. Mer betaler jeg ikke for reim til gitar, selv om jeg godt kunne tenkt meg en paddet til bassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt forskjellige reimer. En brei en på bassgitaren (ikke noe padding eller noe, bare brei), og vanlige normalt smale reimer på gitarene, alá slike som jøtul postet (har en rød slik).

Det viktigste for meg er et reima er "glatt" innvendig, slik at jeg kan slenge litt rundt med gitaren uten at den henger fast i skjorta, og at det koster minst mulig. Jeg har pr. i dag kun betalt for én reim, og det fordi jeg akutt trengte en reim til en nyinnkjøpt backupgitar. Den kostet 140kr. Mer betaler jeg ikke for reim til gitar, selv om jeg godt kunne tenkt meg en paddet til bassen :)

Jeg skal ikke si noe jeg - tror ikke jeg har betalt for ei reim i hele mitt liv selv. Men jeg tar likevel med denne:

It was also the day that he no longer had to drop $5,000 on a '73 Tele only to hang that tone god over his shoulder with a $50 piece of nylon covered in lightening bolts.

Som sagt i første post - så vil jeg oppgradere alle ledd i utstyrsparken nå. Synes nok over $150 er veeeldig mye for ei reim, så det er ikke noe sikkert jeg går for den jeg linket til tidligere, men en god komfortabel og kul reim, skal jeg finne meg B) Det er litt som å koste på en litt ok ramme på et jævla dyrt maleri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o ok then........

Alt er relativt...

Man får jo en grei, like funksjonabel reim til mye mindre - ja jeg har jo en haug liggende som jeg ikke har betalt en d***t for. Så kun for en image oppgradering så er det mye.... men på den annen side er jeg jo truende til å gjøre det likevel B)

Vi får se hva det blir til - de holder på å designe ny versjon av den reima jeg linket til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.