Web Analytics
Jump to content

CD-produksjon

-PB
 Share

Recommended Posts

Heisann!

Jeg går 3. klasse Musikk på Jessheim vgs. Som et prosjekt i et fag skal vi i løpet av året produsere en helt egen CD med egenprodusert materiale. Selve innspillingen og miksinga har vi allerede ordnet, men vi har litt problemer med å finne et billlig alternativ til CD-brenning/trykking, CD-cover, CD-label og booklet.

Noen som har erfaring eller idéer til hvor man kan få gjort dette billig?

Opplaget skal være på rundt 400 eks. Vi vil helst ha Jewel Case, Digifile e.l da Slim Case ikke ser særlig pent ut.

Takk for all hjelp!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Glemte skrive at låtene er lastet opp på InstaFaceTube kontoene mine… alle under navnet Jks Guitar Cave… om noen gidder følge så har jeg nettopp åpnet for flere følgere 🤪 Første søndag i advent: Let it Snow  
    • Tenkte spille sånn lett inn en ny julelåt hver søndag i advent… laget for morro en liten trailer på det…  
    • Jeg liker kjøpene dine Zed! Har mange av dem i samlingen min👍
    • Takk for tipset.. Skal kikke.
    • For å låte tidsriktig. Når det gjelder viola da gamba og andre tidlige strykeinstrumenter, finnes det heller ikke noe brukbart alternativ. Dessuten er alle de klassiske instrumentene vi spiller på i dag egentlig lagd for tarmstrenger, nylon og stål ble ikke vanlig før etter krigen.   De billigste tarmstrengene til gitar koster vel rundt 500 spenn + frakt og toll. Som sagt, prøv syntetisk tarm isteden. De jeg anbefalte over låter etter min mening mye bedre enn nylonstrenger uten å koste mer. For et godt sett strenger til min bassgambe, må jeg ut med et par tusen.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.