Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilket band syns du skal headline Trondheim Metal Fest 2011?!


goretex

Anbefalte innlegg

Magisk med The Haunted. Omtrent det beste som kunne kommet for min egen del. Har ønska de til Trondheim lenge:)

Ellers en grei lineup, usikker på om jeg gidder å dra fredag, men lørdagen er jo knall, med Goat The Head, Manifest og The Haunted.

Goat The Head burde spilt etter Hate Colony dog, er jo i en annen liga, pluss at jeg kan komme til de begynner;)

Det er godt å høre! Lørdagen kommer til å bli kjempebra ja!

Hvis du er i tvil om The Hate Colony foreslår jeg at du gir de en ny sjanse,

og sjekker ut helt nye låter fra den kommende debutskiva "Dead Or Victorious" her:

signmeto.roadrunnerrecords.com/artists/the-hate-colony

Og til alle dere andre også, sjekk ut The Hate Colony!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre! Lørdagen kommer til å bli kjempebra ja!

Hvis du er i tvil om The Hate Colony foreslår jeg at du gir de en ny sjanse,

og sjekker ut helt nye låter fra den kommende debutskiva "Dead Or Victorious" her:

signmeto.roadrunnerrecords.com/artists/the-hate-colony

Og til alle dere andre også, sjekk ut The Hate Colony!

Skal sjekke de ut igjen. En stund siden sist jeg hørte de, og da falt de ikke helt i smak. Flinke folk, men ikke helt min greie. Skal ta meg en lytterunde før dette. Blir imponert om de leverer noe som gjør at de fortjener senere start enn GTH;) Siste skiva til GTH er knallbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke de ut igjen. En stund siden sist jeg hørte de, og da falt de ikke helt i smak. Flinke folk, men ikke helt min greie. Skal ta meg en lytterunde før dette. Blir imponert om de leverer noe som gjør at de fortjener senere start enn GTH;) Siste skiva til GTH er knallbra.

Hehe, ja skjønner hva du mener. Folk har jo forskjellig musikksmak og må få syns hva de selv vil.

Men, ville bare rope ut at de har finpusset stilen sin, og ikke minst produksjonen på låtene.

Helt enig når det gjelder GTH, den snurrer ofte på Ipod´n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.