Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Best Of Punk


vai123vai

Anbefalte innlegg

det er fordi du er nu-punker som ikke har nostalgisk sans.. :P

(Tuller! Jeg mener ingenting sånt! Det er en fryktelig personlig ting som jeg ikke skal påstå er "rett eller galt" eller noe...)

Jeg tror ikke det faktisk har helt egentlig blitt laga PUNK som jeg liker den, siden slutten av åttitallet omtrent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clash, Ramones og Sex Pistols. Dog syns jeg de er vanskeli å rangere fordi de er alle ganske ulike. Clash er liksom litt mer rafinerte enn Pistols som blir rake motsettningen. Og så syns jeg Ramones faller innimellom dem to en plass. Men hvorfor er bare disse to bandene nevnt? Finnes jo haugevis med bra Punk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt det siste albumet til greenday, og jeg må si at de har gitt ut et utrolig bra album..alle som bare har hørt american idiot synes sikkert ikke det høres noe bra ut...jeg syns i hvertfall at AI er en helt vanlig punk-låt, men de andre låtene på skiva er sinnsykt bra! to av sangene varer i 9 minutter (fem deler i hver sang), og albumet er et slikt konsept-album hvor alle låtene henger sammen, og forteller en historie. om en person som drar til storbyen for å søke lykken, og om alle opp- og nedturene han opplever og til slutt om *homecoming*.

Noen har også kalt albumet en punk-opera, og du kan virkelig forestille deg en forestilling hvor sangene blir fremført al skuespillere!

genialt album, jeg var off-topic, men alle som liker punk må kjøpe american idiot! takk for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.