Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe Les Paul(Epiphone fra kina)? superbillig


Isvarmt

Anbefalte innlegg

har sett rundt på ebay, og ser at det er en fyr som selger epiphone les paul standards til rett under 400 dollar? wow det er grisebillig i forhold til i norge, så kommer spørsmålet er dette kun kopi gitarer eller det real deal, da mener jeg om det virkelig er epiphone , og ikke et annet merke som lager epiphone kopier? vet at epiphone produseres i kina, selger på ebay er også lokalisert i kina, link til selger http://shop.ebay.com/bestseller56899/m.html?_trkparms=65%253A15%257C66%253A2%257C39%253A1&rt=nc&_fcid=154&_jgr=1&_localstpos=&_stpos=&_trksid=p3911.c0.m14.l1513&gbr=1&_pgn=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

400$x6=2400 + 25% moms=3000 + gebyr 250 =3250

Jeg ser den billigste Epi LP standard ligger på 4000 på 4sound, noen på 4395. Du kan på det meste spare litt over en tusenlapp, på en gitar du ikke vet er ekte engang. Jeg hadde nok heller betalt den ekstra tusenlappen og få den tryggheten kjøpsloven gir i Norge, for ikke å snakke om service/setup fra butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400$x6=2400 + 25% moms=3000 + gebyr 250 =3250

Jeg ser den billigste Epi LP standard ligger på 4000 på 4sound, noen på 4395. Du kan på det meste spare litt over en tusenlapp, på en gitar du ikke vet er ekte engang. Jeg hadde nok heller betalt den ekstra tusenlappen og få den tryggheten kjøpsloven gir i Norge, for ikke å snakke om service/setup fra butikken.

Henger meg på her og må si meg enig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett rundt på ebay, og ser at det er en fyr som selger epiphone les paul standards til rett under 400 dollar? wow det er grisebillig i forhold til i norge, så kommer spørsmålet er dette kun kopi gitarer eller det real deal, da mener jeg om det virkelig er epiphone , og ikke et annet merke som lager epiphone kopier? vet at epiphone produseres i kina, selger på ebay er også lokalisert i kina, link til selger http://shop.ebay.com/bestseller56899/m.html?_trkparms=65%253A15%257C66%253A2%257C39%253A1&rt=nc&_fcid=154&_jgr=1&_localstpos=&_stpos=&_trksid=p3911.c0.m14.l1513&gbr=1&_pgn=2

Dette er garantert lureri. Noen har hi-jacked kontoen til en truse-selger med god feedback. Denne svindelmetoden går som en farsott på E-bay.

bestseller56899 har ikke solg en eneste gitar etter hva jeg kan se.....typisk rødt flagg.

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gitarer fra Kina på e-bay ER kopier. Ikke engang Epiphone og annet som faktisk produseres i Kina i utgangspunktet, er originaler. Så enkelt er det faktisk.

Vær også oppmerksom på gitarer som selges fra USA, Australia og Canada, men som faktisk sendes fra Kina. Sjekk feedback for selger, der vil andre kjøpere ha rapportert om slikt. Helt nye kjemperimelige gitarer som ligger langt under normalpris i f.eks USA eksisterer ganske enkelt ikke, da ingen kan tjene penger på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gitarer fra Kina på e-bay ER kopier. Ikke engang Epiphone og annet som faktisk produseres i Kina i utgangspunktet, er originaler. Så enkelt er det faktisk.

Dette stemmer ikke.....

De aller fleste Epi'er som blir solgt idag er produsert ved Epiphone's fabrikk i Kina.

Når det gjelder denne e-bay annonsen.....det er ikke noe å lure på. Svindel fra ende til annen, det kan jeg garantere.

Dette begynner å bli like vanlig som Nigeria-brevene, så i dette tilfellet er det er ingen vits i å spekulere engang.

Sjekk her....

Endret av Carpal67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer ikke.....

De aller fleste Epi'er som blir solgt idag er produsert ved Epiphone's fabrikk i Kina.

Når det gjelder denne e-bay annonsen.....det er ikke noe å lure på. Svindel fra ende til annen, det kan jeg garantere.

Dette begynner å bli like vanlig som Nigeria-brevene, så i dette tilfellet er det er ingen vits i å spekulere engang.

Sjekk her....

Les den setningen du quotet meg på en gang til.. Hva står det egentlig?

Alle gitarer fra Kina på e-bay ER kopier. Ikke engang Epiphone og annet som faktisk produseres i Kina i utgangspunktet, er originaler. Så enkelt er det faktisk.

Det jeg altså forsøker å si er at selv gitarer som faktisk produseres i Kina i utgangspunktet (Epi, Squier o.l.) også kopieres og selges på e-bay av kinesiske selgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.