Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skifte pickups på Gibson Epihone SG


Anbefalte innlegg

Tror jeg fant gitaren for meg!

http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=665319&artno=180964

Gibson.com lenket til denne youtube videoen:

Selv med heller dårlig lydkvalitet på videoen så synes jeg dette var hårreisene bra! Skal lett nedom 4Sound i morgen og se om de har den inne :D

Har samme les paulen som i filmen og er veldig fornøyd, men vil anbefale deg å teste gitaren (e) godt om du skal inn i butikken.

Endret av Eirikop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraten min har en Gibson SG og en Epi SG, og Epi´en holder stemmingen bedre, og de låter likt (han har satt i gibson pickups i den) :)

Da har nok kameraten din en nut på Gibsonen som enten må smøres/files/skiftes eller gamle strenger. Det skal ikke være problemer med å holde stemming hverken på Gibson eller Epi, i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har nok kameraten din en nut på Gibsonen som enten må smøres/files/skiftes eller gamle strenger. Det skal ikke være problemer med å holde stemming hverken på Gibson eller Epi, i utgangspunktet.

Hadde den hos Øyvind Fjeld, hjalp ikke noe særlig... Tror han ender opp med å selge den etterhvert, da Epien blir nesten mer brukt ;)

EDIT: Det er forresten en Angus Young signatur gitar

Endret av oystein1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.