Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Larvik Gitarfestival


rocktrond

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle hva denne festivalen går ut på.. Er det noe slags messeaktivitet, kurs, happenings ut over selve konsertene..?

Fra hjemmesiden deres.....

Her blir det både konserter og workshops/kurs. Arrangementet er todelt, slik at du også kan kjøpe billetter til kun konsertene. Det blir i tillegg platemesse, minikonserter i kafèen, utstillinger m.m. Gitarister kan ta med med seg gitaren sin å få enkel service utført av en proff gitarmaker. Etter konsertene er det gitar-nachspiel i Blåboksen med 18-års aldersgrense. Arrangementet har ellers ingen aldersgrense.

Fra Facebook:

LARVIK GITARFESTIVAL 2011

Lørdag 15. Januar 12:00-24:00

Mattias ”IA” Eklundh

Vidar Busk / Daniel Eriksen

Sven Lundestad

Halvard Kausland Trio

Bjørnar Marthinsen

+ flere….

Vi gjentar suksessen fra i fjor og starter nyåret med en ny gitarfestival. Denne gangen med både større og flere navn på plakaten. Det blir flere kurs, utstillinger, konkurranser, demonstrasjoner og ikke minst; konserter.

Fra Sverige har vi hentet inn selveste Mattias ”IA” Eklundh, som har blitt en av de mest populære shred-gitaristene de senere år. Bare søk ham opp på YouTube så vet du hva vi snakker om.

Vidar Busk er kanskje Norges beste bluesgitarist, og han har også med seg Daniel Eriksen som har blitt kalt Europas beste slidegitarist i flere sammenhenger.

Norges største navn innen klassisk gitarspill kommer: selveste Sven Lundestad. Halvard Kausland tar med sin Jazz-trio for å levere kvalitetsmusikk i kafeen, og Bjørnar Marthinsen slipper ny gitarplate, med en eksklusiv releasekonsert.

Vi vil som i fjor ha vår egen gitardoktor som justerer og mekker gitarer for alle som har kurs-pass til festivalen.

I tillegg vil vi i løpet av høsten slippe flere navn, blant annet et stort navn innen rock som skal toppe plakaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Når noe slikt som en Gitarfestival blir arrangert her i lille Norge - så håper jeg jo at det er en del oppslutning blant medlemmene på norges største gitarforum! ;)

Er det noen som skal dit? Jeg bor jo i byen, men kjenner ikke et menneske som har interesse av å være der, og jeg er av typen som ikke gidder alene :P Noen jeg kjenner fra forumet som skal? :P

Kom og bli kjent med meg du ;)

Men seriøst - jeg har med tiden oppdaget at det å dra alene på ting gjør at man i mye større grad blir kjent med nye mennesker og får sett/gjort det man selv vil i større grad en når man drar i "lukket" flokk. Man må bare ta skrittet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noe slikt som en Gitarfestival blir arrangert her i lille Norge - så håper jeg jo at det er en del oppslutning blant medlemmene på norges største gitarforum! ;)

Kom og bli kjent med meg du ;)

Men seriøst - jeg har med tiden oppdaget at det å dra alene på ting gjør at man i mye større grad blir kjent med nye mennesker og får sett/gjort det man selv vil i større grad en når man drar i "lukket" flokk. Man må bare ta skrittet....

Hei

Jeg skal på Larvik Gitarfestival til helga. Skal jobbe på en stand for et firma. Hadde tenkt til å ta en tur uansett. Ikke bare for å gå på konsert eller workshop, men mest for å se etter nye gitar greier. Dra aleine,det gjør ikke noe, jeg treffer alltid andre med gitarsyken.

Vi sees.

Se forøvrig bilde av favorittgitaren min.

post-5604-0-35972000-1294873898_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.