Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Voksen gitarist søkes i Trondheimsområdet


Tambarskjelve

Anbefalte innlegg

Som innleggstittelen sier, vi er på jakt etter en voksen gitarist som kunne tenke seg å være med på et bandprosjekt.

Musikksjanger er klassisk heavy metal og powermetal, type Dio, Priest, Gamma Ray, Helloween osv.

Storparten av gitarsoloer vil bli din oppgave, så du bør være rimelig stødig. Vi disponerer fullt utstyrt øvingslokale på Melhus så det blir ikke noe stress med utstyr.

Tar sikte på å møtes en gang i uka eller annenhver uke for å spille litt og ha det gøy, så får vi ta det videre derifra.

Om du skriver låter eller kan tenke deg å være med som co-writer er det et stort pluss.

Send PM om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

er en gutt på 19 år som har spilt gitar i 8 år ca... musikk jeg spiller er, europe, bon jovi, skid row +++ alt innen 80 - 90 tallet.

jeg driver en del med innspilling og lager mye av låtene selv...

utstyret jeg bruker er: fender strat custom og diezel herbert + bogner 4x12 kabinett... har også 6 andre gitarer + mye stasj.

ta kontakt viss dere er interisert

msn - ruben_bastesen@hotmail.com

tlf - 90788814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei

Jeg er en 30åring fra Trondheim, som har spilt gitar litt av og på i 10 år, men mer intenst de siste 3-4 åra.

Har alltid hørt hjem i metal-sjangeren, men det jeg har spilt er stort sett type Metallica, Megadeth.

Men liker masse av det fra sjangeren som dere beskriver.

Låtskriving er ikke noe jeg har særlig erfaring med, men er veldig lysten på å utvikle den siden!!

Er ellers en glad og samarbeidsvillig kar, som syns det er ufattelig kult å spill gitar!!!:)

Hvis det er noe dere lurer på så ta gjerne kontakt:

olav@x3m.no

400 16 345

Mvh Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.