Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trommis i Oslo søker musikere


robertmh

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde en tråd her tidligere men prøver igjen med en litt mer klar tekst.

Hva jeg har å refere til akkurat nå finner dere på www.myspace.com/robertheimdal

Er 23 år gammel, søker da etter noen som har ambisjoner, og viljen til å jobbe med musikken.

Jeg liker alt som groover, som er melodisk og som er godt utført. Det er også viktig at musikken jeg vil jobbe med er rettet mot de fleste aldersgrupper.

Inspirasjon:

Rock/Country/Blues/Pop/Indie/Soul

Steve Lukather og Simon Phillips er nr 1 nå om dagen, men det er jo alltid vanskelig å fortelle hvem og hva man hører mest på.

Jeg prøver å høre på alt som klistrer seg lett, og forstå hvorfor det egentlig gjør det?..

Prøver å skrive litt selv også, spiller gitar og piano, og synger litt. Har endel råmix liggende etter et år på folkehøyskole hvor jeg gjorde alt alene i studio, og der lærte jeg masse!

Jeg veldig entusiastisk nå det kommer til musikken, og jeg kunne ikke tenke meg å være foruten.

Så hvis vi har noe til felles, og du vil vite mer må du gjerne ta kontakt på mail eller telefon! :-)

Mail: robertheimdal@live.no

TLF : 40648878

Endret av robertmh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, har du funnet deg noen å spille med ennå?

Vi er fra Drammen og Holmestrand, og trenger sårt en trommis til bandet vårt. Har et godt sett med låter, men plutselig ingen til å veive med stikker og tråkke pedaler :P Han forrige var dyktig, men måtte gi seg :(

Sjekk denne posten, og se om det er noe for deg:

Jeg vet det ikke er i Oslo, men det er iallefall fullt mulig å få sitte på i fra Drammen hver gang det er øving. Vi er oppegående og ålreite folk, ordna forhold, og er gira på mer å gjøre...spillejobber, jobbe med mer låtmateriale, innspilling, osv osv

Send en PM eller mail om det er interessant :)

Mvh

Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.