Web Analytics
Jump to content

Nå er det på høy tid at Gibson får huet ut av ræva!

Aphelion
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått vite at Dressmann har laget en skjorte som JEG ikke liker. Hva i h*****e er det de driver med? Hvordan skal det gå med Dressmann nå? De burde heller lage vanlige hvite skjorter, ikke den derre nymotens skjorta med helt feil striper. Fy f**n jeg er sååå forbanna nå!!! Aaaarg - der røk det et blodkar. Pokker ta de Dressmann folka asså! Auuu - der fikk jeg et magesår til!

:rolleyes:

DJ

--

Lager Dressmann skjorter? Jeg trodde de kjøpte inn store parti fra china-produsenter, og fikk de ferdig levert med "Dressmann" merker, og så solgte de videre i butikk.

Dette er mildt sagt overraskende! Nå fikk jeg faenmeg migrene!!! Du kan ikke droppe en sånn bombe på en lørdagsnatt!!!! FFS!

• Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

det går vel egentlig mer i hva Jonas Brothers egentlig har gjort for å få en signaturmodell. de har sikkert mange fans og sånt, men det er sikkert 95-99% jenter som liker dem fordi de er såkallt "kjekke". har egentlig Jonas Brothers vært noe særlig til inspirasjon til folk som spiller gitar? ta f eks dette forumet, hvor mange har Jonas Brothers til avatar (ikke verdens beste eksempel, kanskje)? men f eks Jimmy Page (Zeppelin) og Slash (GNR) er jo store folk som har vært med/er i store band som på sett og vis har vært med på å utvikle musikken. JB er vel egentlig bare et helt vanlig boyband. hvorfor har ikke A1 fått sin egen signaturmodell? (jeg vet at jeg er dritdårlig til å få frem det jeg egentlig mener, men håper dere forstår det)

er det en som fortjener en signaturmodell (eller flere) så må det være Tom Morello (etter min mening), men han er jo i mot sånt signatur-tull (sier han som har en tydelig signaturgitar :D ).

forstår jo at Gibson forsøker å tjene penger, men hvor mange som faktisk kan spille gitar kommer til å kjøpe denne tror dere?

Edited by Alfi27

Forøvrig så må jeg legge til at jeg synes Firebird X kunne ha vært en kul gitar OM de hadde brukt en vanlig designet HALS! Halsen ødelegger liksom hele greia... Gitaren i seg selv (og til og med fargen) synes jeg er kul. Gadgetgreia (effekter osv) kunne jeg ha spart meg for, men - ellers hadde/har den et potensiale til å være en tøff gitar!

Men men, Gibson prøver nå seg på nye ting, i motsetning til andre - og større - produsenter (hei Fender).

Og jeg regner med, at om 10-30 år, så vil nok Robot-teknologien være et faktum i de fleste gitarer som blir solgt som nye. Valgfrie tunings on-the-fly, ja til og med i samme sang, med samme gitar - mens man spiller live... Ingen her som ser en gigantisk fordel med dette eller?

vri en knott, vent 300ms og et strum (med volumknotten på 0) og poff - så er gitaren stemt i hvilken tuning man vil... Det hele tar et par sekunder toppen!

En forsmak på dette fikk man jo i Robot gitaren, så i Gibson Dark Fire (som jeg personlig synes er dritfet), og nå kommer "Gibson Les Paul Standard 2010 Limited" med et tradisjonelt Les Paul design med Robot teknologi også: http://www2.gibson.com/Products/Electric-Guitars/Les-Paul/Gibson-USA/Les-Paul-Standard-2010-Limited.aspx

Det eneste JEG ikke skjønner med denne, er hvorfor i alle dager de gikk for P90H i neck'en... En helt standard Standard, med robot-teknologi, til et par lapper mer enn en vanlig Standard - hadde helt sikkert slått an mye bedre enn alle disse "spesialutgavene" med diverse pickup kombinasjoner som de fleste ikke ønsker.

Edited by Borge

P90 er singlecoil.

Djeez, noen som er kranglete på en sen nattetime?

Men ok:

aja, hyggelig å se en melodymaker med p-90 igjen da. (slik som pickupen på denne, populært kalt p-90)

Den singlecoilversjonen (slik som pickupen på denne, populært kalt singlecoil) de har nå er ikke allverden imo

forståerlig nå?

Selv om dette ikke plager meg, siden jeg hverken har et emosjonelt forhold til Gibson eller noen umiddelbare planer om å kjøpe en, så synes jeg de gjør ting vanskelig for seg selv nå.

Robot-greiene er interessante, absolutt, men reverse Flyin V osv, det er vel mest fjas hva..

Og inntil jeg får googlet, eller gidde å google det, aner jeg ikke hvem jonas brothers er.

Det er helt utrolig at dere klarer å hisse dere opp over hvem som har fått sin signaturmodell eller ikke. Bruk heller den energien på å lage nye fete riff eller.no.

Jeg har heller aldri hørt om Jonas brothers, og jeg har null behov for å finne det ut.

Edited by davidsen