Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nå er det på høy tid at Gibson får huet ut av ræva!


Aphelion

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trur det var CastorFiber som sa at gitarister er mer konservative enn paven, og han har et meget bra poeng. Hvis det kommer en gitar som har en annen finnish enn det den har hatt de siste 60 åra så syns "alle" at gitaren er dritstygg.

Syns SG'en var ganske kul. Ikke noe jeg hadde valgt, men ser ikke problemet med at de prøver å "freshe" opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det var CastorFiber som sa at gitarister er mer konservative enn paven, og han har et meget bra poeng. Hvis det kommer en gitar som har en annen finnish enn det den har hatt de siste 60 åra så syns "alle" at gitaren er dritstygg.

Syns SG'en var ganske kul. Ikke noe jeg hadde valgt, men ser ikke problemet med at de prøver å "freshe" opp litt.

sant nok, men regnbueponni-finish er vel ikke den rette plassen å starte med å "freshe opp" litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at de selger en god del av den JB-makeren. Jeg skal ikke ha den... Men da tjener de penger til å gjøre de ordentlige gitarene ENDA bedre. So, go Gibson! :)

Legger inn et råtips på at de selger 300 eller mindre av den. Synes forøvrig synd på de som sitter og koker over av maktesløst drittsinne pga gitarer de ikke behøver å hverken kjøpe eller engang se på. Men på en annen side er det jo mennesklig å kose seg med misnøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dråpen. Gibson har vert i en jævlig bratt nedoverbakke i flere år nå, og når de ga ut "Reverse flying v" trodde jeg de hadde nådd bunnen, men neida. Er det låv å spørre hva faen det er de driver med? Vi snakker om folk som har lagd gitarer for blandt annet Slash og Jimmy Page her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dråpen. Gibson har vert i en jævlig bratt nedoverbakke i flere år nå, og når de ga ut "Reverse flying v" trodde jeg de hadde nådd bunnen, men neida. Er det låv å spørre hva faen det er de driver med? Vi snakker om folk som har lagd gitarer for blandt annet Slash og Jimmy Page her!

All PR er god PR? Sikkert noen som tror det i R&D gruppa i Gibson :D

Så sitter det nok en kapitalist uten peiling på gitarer eller musikk overhodet og godkjenner hvert bidige håpløse prosjekt. Denne personen er sikkert veldig glad i flammelakkerte amcar's med store LCD skjermer og feite subwoofere. Denne personen er sikkert en stor fan av "Pimp My Ride" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dråpen. Gibson har vert i en jævlig bratt nedoverbakke i flere år nå, og når de ga ut "Reverse flying v" trodde jeg de hadde nådd bunnen, men neida. Er det låv å spørre hva faen det er de driver med? Vi snakker om folk som har lagd gitarer for blandt annet Slash og Jimmy Page her!

Akkurat det der er jo en sannhet med store modifikasjoner. Det som vel faktisk sett er mer historisk korrekt, når det gjelder de første gitarene til Slask eller hva han nå kaller seg, så er det vel slik at Gibson lagde kopier av Gibsonkopier som han brukte. Nuvel, det er vel kanskje en formildende omstendighet at kopiene ikke ble laget i Kina.. :)

Til spørsmålet, "hva faen de driver med?" Tjener penger, akkurat som det jeg forsøker etter fattig evne, bortsett fra når jeg kaster bort tiden på å poste her på forumet. Det er ikke tvilsomt, men helt legalt og redelig.

Jonaskopiene er trolig myntet på folk som har uanstendig mye penger, og barn som digger JB, og som glatt kjøper en slik til avkommet, altså trolig ikke deg og meg som har vanvittig mye mer cred, i det minste deg, som ikke er en gammel kall. Er det så feil at de vil tjene USD på den kundegruppen, da?

I forhold til hva man får betalt per time, vil den trolig koste det du betaler for en kaffekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vite at Dressmann har laget en skjorte som JEG ikke liker. Hva i h*****e er det de driver med? Hvordan skal det gå med Dressmann nå? De burde heller lage vanlige hvite skjorter, ikke den derre nymotens skjorta med helt feil striper. Fy f**n jeg er sååå forbanna nå!!! Aaaarg - der røk det et blodkar. Pokker ta de Dressmann folka asså! Auuu - der fikk jeg et magesår til!

:rolleyes:

DJ

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.