Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bandet har vært i studio for første gang!


Knewt

Anbefalte innlegg

Syns det hørtes dritfett ut, jeg! Eneste jeg har å si på er at det høres ut som signalet peaker eller noe på growlinga til gutten, og kanskje noen få sure toner fra jenta, men ikke noe big deal. Ellers digga jeg det! :D

Endret av Mortenolb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, absolut inte min tekopp, men det här var bra :) , i alla fall den första låten (Our thoughts) när den kommer igång och börjar rocka. Jag datt ut när jag lyssnade på den andra låten, beklagar. Ljudmässigt så är mixen väldigt crowded. Det låter som om det är en gitarrist som har mixat, skarp, baskagge och bas saknar tryck och försvinner litt, jag skulle önskat litt mer luftiga och större trummor. Men det kanske är Myspace som spökar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Never Ending World er bare en veldig dårlig demo. Det er kun Our Thoughts vi har spilt i studio. Never Ending World er med trommemaskin (forøvrig helt feil trommer) og han ene gitaristen som har spilt inn gitarene. ;)

Men det du skrev om mixen, det gjaldt Our Thoughts også? Jeg er godt fornøyd med miksen, men er enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte ikke noen screamo-tendenser jeg.

Tenkte du på sjanger-greiene på MySpace? Det var bare noe midlertidig greier egentlig, har ikke fått fiksa det.

Hva slags studio er det som ikke har autotune? Var litt surt på introen

Fine gitarer

litt utight her og der (ingen i studio som kunne klippe?)

slapp trommelyd

Tja. Vi brukte da autotune på introen. Det var enda mer utight til tider, og jo, de kan klippe. Jeg syns det er bra, de syns det er bra, bandet syns det er bra. Vi kommenterte trommelyden vi også, den er bedre enn den var. Hadde ikke det beste trommesettet, dessverre. Det skal også nevnes at vi hadde et stramt budsjett, og de fra studio jobba masse overtid gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er lenge siden jeg gjorde det. Prøvde å endre igjen nå, men når jeg skal lagre innstillingene klikker MySpacen bare. Sikkert fordi nettet på skolen er mongo.

EDIT: Fornøyd nå? :P

Syns forøvrig det er vanskelig å bestemme sjanger selv, noen som har tenkt på en sjangerplassering? :P

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sagt metall, synes ikke dere var så alternative at det gjør noe (ikke ta dette som kritikk, musikken deres er helt ok. Jeg vet ikke noe om metall så det er håpløst for meg å gi noe vettug kritikk/ros). Vet ikke hva slags sjangere man har å velge mellom på Myspace, så, eh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.