Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roland Cube 15


antos

Anbefalte innlegg

Vurderer å skaffe meg en slik som øvingsamp i tillegg til min røramp (Bogner Alchemist 112) Har erfaring med Line6 Spider IV men synes ikke disse låter noe særlig på vreng kanalene, blir litt for mye metal og transistorlyd. Noen som kan dele noen erfaringer om Cube'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ingen hensikt å bytte ut en Spider med en Cube altså. Jeg hadde en Vox VT15 i noen timer ja, men ettersom det var feil med ampen ble den returnert. Endte til slutt opp med en Bogner Alchemist 112, i tillegg til min Line6 Spider IV amp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger man da ærlig talt ikke så voldsomt med effekter for klassisk rockelyd akkurat da. Pre-ampen på vox forsterkerne låter forøvrig stort sett som vox multi-effekt brettene, så med mindre mange samtidige effekter og slikt er veldig ønskelig så ville ikke jeg kostet på meg en multi-effekt foran en mod amp som kanskje låter rimelig "boksete" i utgangspunktet.

Men det er meg da. Jeg bruker veldig lite effekter og ønsker meg egentlig bare en forsterker som kan gi meg en god grunnlyd med litt variasjon, da ordner resten seg selv synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.