Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassist søker band i Oslo


cuatro_cuerdas

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hei,

31 år gammel bassist søker band i Oslo. Har spilt bass ca 12 år, og har erfaring både live og på studio. Har en god kraftig amp, en god bass og en del effekt pedaler. Jeg søker helst et band som lager egne låter og er klar til å spille live, men kan være åpen for band i start fasen også.

Kan være med på en rock trio type band, eller elektronika experimentel band (åpen for det meste untatt black metal).

Jeg liker radiohead, Motorpsycho, Massive attack, bjørk, TOOL, The mars Volta, TV on the radio, Animal Collective, The dead weather, Queens of the stone age, rage against the machine, Smashing pumpkings, Nirvana, etc, etc.

Jeg er en dedikert bassist som har mye lyst til å spille live, så hvis du er klar til å rocke, og trenger en bassist, er det bare å ta kontakt.

Hei! Kunne du vært interessert i å spille cover? Vi er ellers fullsatt band og mangler nå bass da forrigemann måtte slutte for kort tid siden. Vi spiller gamle og nye slagere av feks Metallica, Volbeat, Zack Wylde, Ozzy, og ellers åpent for mye catchy hardrock og metal. Også inne på metalcore. Har ihvertfall et show som straks er klart for å spilles ute og ambisjonene ligger på et par gigs i mnd..

send gjerne mail: hellhorn@live.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Kunne du vært interessert i å spille cover? Vi er ellers fullsatt band og mangler nå bass da forrigemann måtte slutte for kort tid siden. Vi spiller gamle og nye slagere av feks Metallica, Volbeat, Zack Wylde, Ozzy, og ellers åpent for mye catchy hardrock og metal. Også inne på metalcore. Har ihvertfall et show som straks er klart for å spilles ute og ambisjonene ligger på et par gigs i mnd..

send gjerne mail: hellhorn@live.no

Hei, og beklager for seint svar, men jeg er ikke interessert i å spille cover.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.