Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Heisann


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er ny her på forumet, så jeg kan fortelle litt om meg selv. :)

Jeg er en 15 år gammel gutt, som har spilt gitar i 6 år nå. Går på kulturskolen, på klassisk gitar. De siste par årene har jeg gradvis begynt å spille mer og mer el-gitar på fritiden. Nå siste par månedene har jeg nok spilt minst 1-2 timer til dagen. Spiller stort sett alltid med fingrene, bruker veldig sjelden plekter. Er nok mye på grunn av at jeg har spilt klassisk i så mange år. Liker mye bedre å spille med fingrene, og spiller også mye bedre og raskere da. Har alltid vert stor fan av Mark Knopfler, og etter å ha sett han på konsert i sommer, så har jeg blitt helt hekta på ham. Hører utrolig mye på han og Dire Straits.

Har en klassisk gitar, en akustisk (Morgan), og til el-gitar har jeg bare en billig stratocaster-kopi, men har bestilt en Gibson Les Paul Studio - Wine Red.

Så det var litt om meg, ser frem til å bli aktiv og sette meg mer inn i dette forumet, virker som et bra forum med mange hyggelige folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være. Enig med deg angående Knopfler. Fantastisk gitarist med en unik tone og sjel, mye pga. at han ikke bruker plekter, så jeg synes du skal fortsette uten det. (Selv om det kan være greit å kunne det også.) Jeff Beck er også en som helst bruker bare fingrene. Heller ingen dårlig kar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.