Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist(er) søkes -rock/folkrock/blues/funk


HeidiAndresen

Anbefalte innlegg

Vi skal starte opp band, og mangler en dyktig gitarist eller to! :D

Sjekk ut vokalisten og bassisten på hhv. www.myspace.com/heidiandresen og www.myspace.com/thunder-fingers ;)

Grunnet våre andre forpliktelser her i livet satser vi på øving før kveldsskift begynner (dvs. ettermiddag) i hvertfall annenhver torsdag, og kanskje en kveld/annen dag andre uker. Første møte blir førstkommende torsdag, 11.11., kl. 20. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal starte opp band, og mangler en dyktig gitarist eller to! :D

Sjekk ut vokalisten og bassisten på hhv. www.myspace.com/heidiandresen og www.myspace.com/thunder-fingers ;)

Grunnet våre andre forpliktelser her i livet satser vi på øving før kveldsskift begynner (dvs. ettermiddag) i hvertfall annenhver torsdag, og kanskje en kveld/annen dag andre uker. Første møte blir førstkommende torsdag, 11.11., kl. 20. B)

Et tips fra en som spiller i band:

Dere blir ikke gode sammen av å spille en gang annenvær uke, vi øver 2timer 2 dager i uka (dvs. 4timer i uka) og vi begynner å høres ganske tight ut, men vi burde vell øve 3dager for å komme på topp! :) Bare ett tips, vet ikke hvor intereserte dere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips fra en som spiller i band:

Dere blir ikke gode sammen av å spille en gang annenvær uke, vi øver 2timer 2 dager i uka (dvs. 4timer i uka) og vi begynner å høres ganske tight ut, men vi burde vell øve 3dager for å komme på topp! :) Bare ett tips, vet ikke hvor intereserte dere er :)

Det kommer litt an på hvor erfarne/gode musikerene er da...

Man kan øve seg i hjel, men live-jobber er det som gjør band samspilte. ( For å sette det LITT på spissen... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips fra en som spiller i band:

Dere blir ikke gode sammen av å spille en gang annenvær uke, vi øver 2timer 2 dager i uka (dvs. 4timer i uka) og vi begynner å høres ganske tight ut, men vi burde vell øve 3dager for å komme på topp! :) Bare ett tips, vet ikke hvor intereserte dere er :)

Er rimelig erfaren med band, så jeg vet det.. Dog har jeg spilt i band som har vært rimelig greie med en 3timers økt i uken.. Har tilogmed vært i band som har fått skryt selvom vi øver en gang i halvåret og et par ekstra øvinger før en konsert.

Uansett så bør vi få hele bandet opp å gå før vi ordner slikt, og da tar vi det internt, hehe.

Det eneste jeg kan garantere er at dette skal bli et vannvittig bra band, så, noen gitarister som er med?

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere som skriver!

Det er jeg som opprinnelig søker band til å backe opp meg som sanger, og Thunder-Fingers er allerede "ansatt". Akkurat nå ser det ut til at besetningen er komplett, men skulle det være noe som ikke funker, vil vi søke etter flere/andre bandmedlememr i fremtiden. Takk for interessen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.