Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall VS. Orange!


GitarMarius

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Tenker det er på tide å kjøpe meg en ny amp straks, og har sett litt rundt, og kommet frem til at jeg helst vil ha en av disse (Selvfølgerlig tar jeg imot forslag):

Orange Rockerverb 50W Head(15474.-) + Orange 1x12 Cab (3267.-), jeg finner ikke disse noen steder rimeligere en på kickmusic.no, men hvis du vet om noen andre som selger dem, si ifra om du gidder :)

MARSHALL JCM 900 4100 Head (13.995.-) + et cab, vet ikke hvilket.

Vil ha head + cab fordi ampene på øvingslokalet er ganske dårlige, men de har et Marshall 4x12cab stående, så jeg kan plugge inn headen der :)

Mvh

GitarMarius

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Orange Rocker 30 kombo nå. Vurderer å kjøpe et ekstra 1x12" kabinett til denne for å få litt mer tight bunn, ellers er denne knall!

Har hatt en JVM410H og en DSL100 fra Marshall tidligere. Jeg synes Rocker30 min overgår DSL100, men kanskje at JVM hadde overgått Rocker 30. Derimot så liker jeg at det er enkelt å ha med å gjøre og JVM har rett og slett for mye knotter og funksjoner for min del.

Jeg ville gått for Orange over Marshall av de du nevner. Rett å slett fordi jeg synes at JCM900 er litt for mye highgain for meg. Prøv begge så vet du hva du synes selv også:)

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å se på Ceriatone?

www.ceriatone.com

Billige clones av gamle marshalls, og de låter veldig, veldig bra, til en veldig god pris.

De ligger på alt fra 7000-10000kr ny, ferdig montert, inkludert porto og moms.

Ellers så ville jeg sjekket ut Orange Thunder 30, og kanskje investert i 2x12 kabinett istedet for 1x12, for litt mer trøkk! :)

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.