Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

X factor 2010


The Euphor

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si jeg holder med annsofi i og med at ho bor rett borti høgge ;P

Kjipt att hu egentlig synger jævli dårlig da.. Hu er ikke på høyde med f.eks atle duden der, og heller ikke på høyde med vokalister på musikklinja på vår skole hvertfall.

Skjønner ikke når det ble "fint" å synge med halveis nasal stemme.

Egentlig synest jeg hele sangkonkuranse greiene på tv blir litt for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste dag er jeg glad for at jeg ikke har TV, for jeg vet med meg selv at det er lett å bli sittende å følge med på sånt som dette.

Men vi har jo youtube da..

Når jeg ser Atle-duden radbrekke Kings of Lion, striglet fra topp til tå, med pyro og publikumsfrieri, og ikke minst bredbent på dommerbordet blir jeg smått brydd.

Hva er forskjellen på dette og Eurovision Song Contest eller Grand Prix om du vil?

Godt jeg er rolig og avbalansert av natur, ellers kunne jeg risikere å bli provosert :D

Ellers er jeg litt overrasket over at Marthe Valle, som i artisten Marthe Valle, er med.

Tror jeg har fått dosen min med TV2 for en stund nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste dag er jeg glad for at jeg ikke har TV, for jeg vet med meg selv at det er lett å bli sittende å følge med på sånt som dette.

Men vi har jo youtube da..

Når jeg ser Atle-duden radbrekke Kings of Lion, striglet fra topp til tå, med pyro og publikumsfrieri, og ikke minst bredbent på dommerbordet blir jeg smått brydd.

Hva er forskjellen på dette og Eurovision Song Contest eller Grand Prix om du vil?

Godt jeg er rolig og avbalansert av natur, ellers kunne jeg risikere å bli provosert :D

Ellers er jeg litt overrasket over at Marthe Valle, som i artisten Marthe Valle, er med.

Tror jeg har fått dosen min med TV2 for en stund nå.

Ble litt overrasket da hun ble med selv, og ble enda mer overrasket da hun ble danket ut av Annsofi. Marthe og Atle er de to desidert beste der. Synd Marthe gjorde et så dårlig låtvalg når ho ble slått ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans gjennomførte igår en ren maktdemonstrasjon.

Han fortjener å vinne, han er den beste musikeren der. Dessverre tror jeg ikke han vinner, da håper jeg virkelig på Atle!

Greit nok, hans er flink, men har du hørt noe av musikken til marthe utenom den ene låta ho spilte der? Vil nå si at ho og er ganske høyt oppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg ble overraska når jeg så litt av X factor på fredag. Dette er MYE bedre enn Idol og dette andre tullet! her får dem lov til å spille instrumenter sjøl, de har et band i bakgrunn i stedet for playback osv! Så han Hans eller hva han heter, og likte sangen hans :) Faktisk ganske bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde de vel band som spilte i idol også, selv om de ikke fikk spille noen instrumenter selv.

Ellers må jeg innrømme at jeg ikke har sett så mye av det, men Hans i går var unektelig flink, og jeg synes også Post 4 gjorde New Radicals' "You get what you give" for noen uker tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.