Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

X factor 2010


The Euphor

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes programmer som Idol, Norske Talenter X-factor etc. har en tendens til å overdrive talentet til deltakerne. Jeg har riktignok ikke sett årets utgave av X-factor (av nettopp denne grunnen), men tidligere år synes jeg det har virket som at dommerne har hørt seg døve på folk som virkelig ikke kan synge, og derfor sier seg fornøyd med de få som kan synge litt bra, og skryter dem opp i skyene, ofte uten grunn. Gidder ikke å se på et program jeg synes forherliger middelmådighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med litt i år, bare fordi Hans er med. Han gikk i klassen under meg på videregående, og jeg vet hva han har gjort tidligere. Derfor er det litt interessant å se hva han kan få til i løpet av den tilmålte tiden han har hver fredag. Hvorvidt det er nok tid til å egentlig kunne vise hva man er god for er jeg litt usikker på. Men, samtidig er det begrenset med tid du har om du skal lykkes som artist. Nå er jo flere av de som deltar i år erfarne musikere på 30+, noe som utgjør en forskjell i forhold til den standarden Idol hadde, hvor de fleste var uerfarne og av lavere alder. Virker lovende med tanke på hvilken retning konkurransen tar. Mindre middelmådighet enn i Idol, synes jeg - dog, de må jo ha et visst antall, så kvaliteten avhenger av hvem som melder seg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at Atle eller Marthe skal vinne.. Fordi jeg digger bandet til Atle, og jeg elsker Marthe Valle som artist.. :P Utenom det følger jeg ikke så mye med :P

Spiller han Atle keyboard/piano i en duo med en annen fyr på gitar?

Han ligner veldig på 1/2 av denne duen som spiller på Loftet i Grimstad av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.