Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bogner Alchemist 112 Kombo


Remilson

Anbefalte innlegg

Hej, det låter konstigt att elementet i en combo inte skulle tåla utgången från förstärkaren (om inte elementet har blivit utbytt). Eelementet borde ju vara blitt valt av Bogner för att de menar att elementet passar perfekt till förstärkaren. Inte nån skruv som sitter löst och och orsakar skurringen?

En 2x12:a jämfört med en 1x12:a ger ofta fylligare ljud. En extra 1x12:a skulle ju annars kunna vara ett alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er ikke plaget med skurring igrunn, mulig at det var vreng som forårsaket dette.

Lurte egentlig på hva fordelen med et ekstra kabinett var, blir det en slags "stereo" effekt eller noe i den dur? Kan jeg f.eks bruke forsterkeren som en monitor på scenen og kabinettet vendt ut mot publikum.

(Beklager min uvitenhet) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig anskaffet meg en Bogner 112 Alchemist. Føler lyden "punkterer" veldig dersom jeg vrir treble og mid mot 50%, må nesten ha dem begge på max for å føle at lyden kommer ut på en fin måte. Er det bare min amp eller er det slik det skal være? Hvilke settinger kjører dere som har Bogner på? (er vreng kanalen jeg snakker om)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.