Web Analytics
Jump to content

The Farmhouse Killings Promo 2010

død
 Share

Recommended Posts

Synes det er så stor kvalitetsforskjell at dere burde kanskje "pensjonere" de gamle opptakene fra MySpace?

De to nye låtene høres knall ut!!!

Får ikke lov av de andre gutta :( Vurderer å gi faen og bare ta de ned :lol: Takk skal du ha, Trond :)

Takk til deg også, Les, og alle andre som har tatt seg tid til å høre :)

Faen, dette river godt tak i balla, digger det. Hvem tar seg av soloene i bandet? Synes dette var rimelig imponerende saker. Har dere planer om å spille inn noe mer?

Det som trekker litt ned er vokalprestasjonen. Da tenker jeg ikke at det er en "brølevokal", men at vokalisten burde øve litt mer. Synes den blir litt tam (litt rart ord å bruke i denne sammenhengen), savner trøkk!

Faen, dette river godt tak i balla, digger det. Hvem tar seg av soloene i bandet? Synes dette var rimelig imponerende saker. Har dere planer om å spille inn noe mer?

Det som trekker litt ned er vokalprestasjonen. Da tenker jeg ikke at det er en "brølevokal", men at vokalisten burde øve litt mer. Synes den blir litt tam (litt rart ord å bruke i denne sammenhengen), savner trøkk!

Takk skal du ha! Jeg spiller den første soloen, andregitaristen spiller den siste. Ikke spesielt imponert over min egen, men synes hans er jævlig rå! Vokalisten vår begynner hos sangpedagog i morgen ;)

Har glemt å høre på det før nå, men fytti helvete det låt bra da! Låt JÆVLIG fett til å være spilt inn med POD 2.0 ihvertfall! :lol:

Men et tips: droppe gitarsoloene? :P Kler IMO musikken bedre.. Gjerne fyll på med et breakdown eller to istedet hvis det skulle føles tomt.. :D

Kødder, godt jobba, fete låter og bra produksjon! Gleder meg til lørdag nå :D

Edited by Metalbrain