Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Tyler Burning Water


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

Nå får du frem det litt fandenivoldske i meg, Tommern.

Hverken du eller jeg vet noe, og vi har som sagt, ikke peil...

Jeg ser for meg at vi faktisk hadde hatt godt av å vite. Ser også for meg Gunnerpåmo (eller i alle fall en skikkelse jeg tror likner på Gunnarpåmo, da jeg ikke har sett ham og har ikke snøring på hvordan mannen ser ut - og ja. Det må være en mann. DET ER INGEN MED SÅ MANGE FETE AMPER SOM ER KVINNFOLK) stå med et smil og rocke løs som han gjorde da han lærte den første rockesangen på gitar.

Tror det er et eller annen 'mojo'-aktig med den gitaren.

Jeg husker når jeg lærte den første rockesangen min på gitar. Spilte den hele tiden. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nå får du frem det litt fandenivoldske i meg, Tommern.

Hverken du eller jeg vet noe, og vi har som sagt, ikke peil...

Jeg ser for meg at vi faktisk hadde hatt godt av å vite. Ser også for meg Gunnerpåmo (eller i alle fall en skikkelse jeg tror likner på Gunnarpåmo, da jeg ikke har sett ham og har ikke snøring på hvordan mannen ser ut - og ja. Det må være en mann. DET ER INGEN MED SÅ MANGE FETE AMPER SOM ER KVINNFOLK) stå med et smil og rocke løs som han gjorde da han lærte den første rockesangen på gitar.

Tror det er et eller annen 'mojo'-aktig med den gitaren.

Jeg husker når jeg lærte den første rockesangen min på gitar. Spilte den hele tiden. :wub:

Han er defintivt mann! Grattis med ny gitar, GPM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3 kvinner som har Gunnar som første fornavn.

Nå klarer jeg bare ikke dy meg, så beklager off-topicen.

Hva med Øyvind, den transseksuelle?

Nei, nå skal jeg pokker ta meg gi meg.

On topic:

Har sittet å sett litt på Tylers på nettet nå, og jeg liker bedre og bedre det jeg ser. Sevlvom jeg syntes sunbursten på Les Paul blir for mye, var burning water og vomit-gitarene skamfete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar?

Guuuuuuunar?

GUNNAR!

Nå får du legge den ned i 10 sek og fortelle oss hvordan den er da.

Sett for mye på Sesam stasjon?

Angående navnet, siden denne tråden allerede er trainwreck, så har vel noen vært her:

http://www.ssb.no/navn/

Jeg vet jeg er en av tre, og grunnet personvern så rapporteres det som 3, 2, 1 eller 0. Derfor er det rimelig å anta at det kanskje ikke er noen kvinner som heter Gunnar. I hvert fall ikke damer som har hug på Tyler- gitarer, og en helt vill samling av rørforsterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som ikke har like god oversikt over norske kulturskatter kan jeg opplyse om at Gunnar på Mo er en tangodansende sjarmør. Det er rimelig å anta at GunnarpåMo ikke er denne personen. Kanskje er ikke navnet Gunnar, kanskje er ikke Mo riktig sted. For at opplyse eder har jeg taget til det skridt at lægge ved hele den aktuælle tekst. http://krag.net/bloksberg/norsk/tango2.html Kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken du eller jeg vet noe, og vi har som sagt, ikke peil...

Å eie en Tyler er litt som å være frimurer vettu. Det er bare de som er "inne" som vet hva det går ut på. Egnetlig kun derfor jeg har en. Bruker'n jo ikke, men jeg vil så veldig gjerne være med i "klubben". Secret handshakes og greier, og så kan jeg jo poste i tråder som dette å ønske Gunhild velkommen i "klubben".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det Tyler joho, det er ingen som har Tyler som hæin Gunnar på Mo!

Det bruser hett i mitt blo', lønnehals, krom humbucker og to posters bro.

Ta en finger fort og en finger dit

og en finger bort og en finger hit,

og så kjem det han itte kæin.

Taramtatam, Taramtatei, Taramtatam taramta-å, han snuble bære lite græinn.

Det var visst noen som lo ? Å ja vel det var GN gutta det som ikke forsto.

Nå kæin de sit der å glo det ble gitar på han gunnar

det ble Tyler joho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at enkelte tror man kan skrive hva man vil i en "ny-gitar tråd" så lenge de omhandler gitarer som er noe omdiskuterte hva angår utseende. Noen ganger er det vel bedre å bare la være å si noe kanskje? "Gratulerer med dagen, men du ser jammen gammel ut nå" liksom?

Meg du sikter til? Du har rett i at noen ganger er det best å holde kjeft, men jeg forbeholder meg faktisk retten til å ytre min mening når man "offentlig" legger ut den nye gitaren sin. Nå ser det ut til at resten av gitarnorge ikke har sett penere gitar noensinne, så tipper at GunnarPåMo helt fint klarer å ignorere min mening om utseendet. Han bryr seg ikke en tøddel vil jeg tro.

EDIT : Herlig Gluke! Denne må vi få på tape :)

Endret av davidsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.