Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Tyler Burning Water


GunnarpåMo

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hva vet jeg? Skjønte ikke mye av det du sa der.

Ok greiiiiiit.

Fargen heter Burning Water og er en av de tingene Tyler er mest kjent for. Dette er orginalen:

141222018nQpZfn_fs.jpg

Den ble unnfanget av Jim og Mike Landau en veldig veldig sen og fuktig kveld og fikk navn etter Mike's band burning water. Eneste problemet var at ingen av dem husker hva de gjorde og folk begynte å bestille gitarer med denne fargen. Så i dag ser burning water ut som gitaren til Gunnar og ikke som orginalen til Mike.

Og som du nå innser så står det i trådtittel til denne tråden hva slags farge det er på den nye gitaren til Gunnar, så hvis denne tråden var om en blå fender så åpner du tråden og poster gratulerer og vil bare legge til at du ikke liker blå og syntes den ser for jævlig ut. Noe som i og for seg er greit nok men allikevel kanskje helt på grensen til uhøflig. Gratulere med ny gitar men fy faen den var stygg. Litt usikker på hvordan du føler det gjør dagen til Gunnar bedre?

Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at enkelte tror man kan skrive hva man vil i en "ny-gitar tråd" så lenge de omhandler gitarer som er noe omdiskuterte hva angår utseende. Noen ganger er det vel bedre å bare la være å si noe kanskje? "Gratulerer med dagen, men du ser jammen gammel ut nå" liksom?

Uansett - grattis med ny gitar Gunnar! Blir spennende å høre om du blir en av de "som vet" nå da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis. Nå har gitaren blitt satt opp slik jeg vil ha den, og har såvidt fått testa på amp på lavt volum.

Blir ikke skikkelig test på 120dB før i morra, og da blir det med band også.

Blir i grunnen mer og mer begeistra for gitaren. Husker en tidligere tråd hvor den ble omtalt som Strat.

Det er ikke en Strat, det er en Tyler. Halsen minner meg mer om R9 halsen jeg har, og det skiller den klart fra en Strat.

Gitaren er lettspilt og den er veldig resonant, så jeg er spent på hvordan den gir tilbakemelding med skikkelige amper.

I morra skal den testes og kjøres gjennom en JTM 100 "Black Flag" og to '69 BW kasser med pre-Rola Greenbacks.

Kommer tilbake med mer fyldig beskrivelse av gitaren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knalltøff gitar. Grattis !

Det eneste jeg ikke liker med dette, er at jeg nå lurer jævli på hva det er jeg ikke veit, som GunnarpåMoe og noen andre få veit, og så sitter jeg her da, med Tele'n min, og veit ingenting, hakke peil faktisk... ..... :blush:

Jeg får vel pakke det inn i at det jeg ikke veit har jeg ikke vondt av ... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.