Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pop/rock/grunge vokalist søker band i Trondheim


Arnold_flex

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en 25 år gammel gutt/mann bosatt i Trondheim, har spilt gitar og syngi i endel år, men har nå lyst til å bli mer seriøs/utvikle meg videre og spille i band. Ang. gitarspillinga så er jeg ikke noen solo-gitarist, men hadde sikkert fint klart rhytm-guitar.

Jeg spiller/ synger en del Nickelback, 3 doors down, Hinder, Calling, The Killers, Alice Cooper, Bon Jovi, Metallica og mer rolige sanger som Damien Rice, Howie Day, Glen Hansard, Minor Majority osv.

Spennet i stemmen min er vel ganske ok, men litt dypere enn boyband :) Dvs ca. fra Crash Test Dummies - Mmm mmm mmm mmm til Alice Cooper - Poison i original toneart.

Jeg har lyst til å treffe noen flinke folk med liknende musikksmak (pop/rock, grunge, heavy sjangeren), få øvd skikkelig og målrettet sammen og så begynne å spille rundt omkring i Trondheim. Om dere er etablerte eller nystarta er ikke så farlig, det viktigste er litt ambisjoner og at vi kan ha det morro sammen :)

Hilsen Even

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en 18 år gammel gitarist som for det meste spiller bluesrock, men også noe poprock. Har spilt gitar i "kun" halvannet år, men spiller for det meste improviserte soloer over komp. Kompene lager jeg selv og spiller inn på loop-pedal, så har litt erfaring innen sammensetting av både komp og solo.

Jeg har en SG og en strat, så jeg kan spille de fleste musikksjangrer, men helst bluesrock. Inspirert av AC/DC for det meste, men har i det siste hørt mye på John Mayer og litt Band of Horses og lignende.

Du kan jo sende en mail til jorgenerdal@gmail.com hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei,

Vi er 3 karer i midten av 20 årene som spiller slags stonerfunk i trondheim, og er på jakt etter vokalist. Vi lager musikken selv, som grenser imot rytmikken til

rage against the machine og melodi/riff oppimot queens of the stoneage.

Så tenker litt vokal lignende Josh Homme /Scott Weiland. Høres dette interessant ut? har noen demo opptak vis du er interessert. har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Heisann

Battery er et seriøst METALLICA tributeband. Vi er fire karer på ca 30 år, er to gitarister, en bassist og en trommis.

Vi holder oss så langt i den eldre tidsepoken til Metallica. Men spekteret blir nok større etterhvert,

I utgangspunktet spiller vi bare for å ha det kult, men vi øver en til to ganger i uken og har lyst til å bli ordentlig gode.

Vi har flere spillejobber som står på vent, men mangler som sagt DEG til å stå ved mikrofonen!!!:)

Høres dette kurant ut, så ta kontakt da vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei,

Hvis du fortsatt er på jakt etter et band å spille med (synge), så er vi et grunge/rockeband i trondheim, og vi trenger en ny vokalist! Vi spiller for det meste egenkomponert, mye inspirert av alice in chains, nirvana, bowie og pixies.

Om det fortsatt er aktuelt, så er det bare å ta kontakt: cmeidell@hotmail.com

Vi begynner på igjen om to uker og er klare for et år med MYE rocking!

Johan C Meidell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei,

Vi er et coverband som spiller mye forskjellig, alt fra Pink Floyd til Creedence og Deep Purple. Vi slenger også inn bittelitt Åge Aleksandersen. Vi øver en gang i uken i garasjen til et av bandmedlemmene, og har ambisjoner om å spille live 2-4 ganger i året. Dette er bare for gøy!

Kunne du vært interessert eller kjenner noen som er interessert? Kontakt meg på 97105001 eller mail: gatzschm@gmail.com.

Robert G.

Heisann!

Jeg er en 25 år gammel gutt/mann bosatt i Trondheim, har spilt gitar og syngi i endel år, men har nå lyst til å bli mer seriøs/utvikle meg videre og spille i band. Ang. gitarspillinga så er jeg ikke noen solo-gitarist, men hadde sikkert fint klart rhytm-guitar.

Jeg spiller/ synger en del Nickelback, 3 doors down, Hinder, Calling, The Killers, Alice Cooper, Bon Jovi, Metallica og mer rolige sanger som Damien Rice, Howie Day, Glen Hansard, Minor Majority osv.

Spennet i stemmen min er vel ganske ok, men litt dypere enn boyband smile.gif Dvs ca. fra Crash Test Dummies - Mmm mmm mmm mmm til Alice Cooper - Poison i original toneart.

Jeg har lyst til å treffe noen flinke folk med liknende musikksmak (pop/rock, grunge, heavy sjangeren), få øvd skikkelig og målrettet sammen og så begynne å spille rundt omkring i Trondheim. Om dere er etablerte eller nystarta er ikke så farlig, det viktigste er litt ambisjoner og at vi kan ha det morro sammen smile.gif

Hilsen Even

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg at jeg ikke hadde fått email-notifikasjoner på denne tråden, så har bare svart de som sendte meg PM :P Beklager dette, var en gammel tråd ser jeg ;) Skal nok teste for bandet til Gatzschm nå og se hvordan det funker der.

Er uansett bare å si fra hvis noen liker å spille Hinder/Nickelback/Creed/Bon Jovi/ Alice Cooper og liknende type sanger, så kan vi høres :)

Hilsen Even

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.