Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe Fx - JetCarrier


HSel

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har problemer med å oppgradere firmware.

Hvilket utstyr bruker dere til dette.

Har mottatt denne.

http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=13375&artno=173325

Jeg så denne setningen i readme fila etter at jeg hadde kjøpt den

" The M-Audio UNO in particular is problematic. If you are having problems installing the firmware and are using this adapter it is highly recommended that you consider investing in a different adapter."

Men funker ikke.

Usikker på framgangsmetoden

Har lastet ned dette programmet

http://www.midiox.com/

Noen har noen triks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei! jeg vurderer å bestille en axe fx standard via jetcarrier, men har et par spm.

hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere hadde den i henda? noen som har bestilt stnadarden slik, å vet hva det vil koste totalt?

takk på forhånd for svar!

-alex

Som det står tidligere i tråden: Hvis JC får pakken før kl 10 (lokal tid) på fredag, får du den tisdag/onsdag uken etter. Altså, det kan ta under en uke.

For en standard Axe-fx vil det koste totalt snaue 12000. Jeg hadde gått for Ultra'n, da.. -FOR DEN ROCKER VILT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått min jeg også, og fått noen timer med den.

VELDIG fornøyd så langt.

Har ikke rukket å skru så mye på egne lyder enda, men kommet meg gjennom alle presetene etter en god del timer :)

Tror jeg og Axe'n kommer til å bli riktig så gode venner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står tidligere i tråden: Hvis JC får pakken før kl 10 (lokal tid) på fredag, får du den tisdag/onsdag uken etter. Altså, det kan ta under en uke.

For en standard Axe-fx vil det koste totalt snaue 12000. Jeg hadde gått for Ultra'n, da.. -FOR DEN ROCKER VILT!!

Standarden sparker da vel like mye rompe, bare med færre effekter. Da ser jeg ikke et behov for ultraen, ihvertfall ikke til å begynne med :P

foresten, hvis jeg kobler opp axe fx standard -> sluttrinn -> kabinett, kan jeg kjøre et parallelt signal ut i PA, med cab-simuleringer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering på JetCarrier. Fikk min pakke i dag. Virkelig en problemfri måte å handle fra USA på. Fikk faktura med moms og avgifter per e-post mens pakken var på vei. Ingen forsinkelser eller annet opphold som tok tid. To betalinger, én i USA ved handel, og én etter fortolling i Norge. Herlige greier. Fant dog ut at butikken jeg handla hos hadde åpnet for sending til Norge i de tider jeg bestilte. Da jeg hadde bokmerker hadde jeg gått glipp av forsiden med nyheter. Uansett, sparte rundt 800,- på å handle på denne måten (valutakursen er gunstig). Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.